لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عینک هوشمند سامسونگ در رقابت با عینک AR اپل

عینک هوشمند سامسونگ در رقابت با عینک AR اپل

 ویدیوهای منتشرشده در وب‌سایت The Verge ظاهر احتمالی عینک هوشمند سامسونگ را در رقابت با عینک و هدست AR ترکیبی اپل نشان می‌دهد.

یک افشاگر محصولات الکترونیکی با عنوان WalkingCat ویدیوهای مفهومی ظاهراً رسمی از عینک هوشمند سامسونگ را به اشتراک گذاشته که شامل Samsung Glasses Lite و Samsung AR Glasses است.

Samsung Glasses Lite تصور یک نمایش دوبعدی را به کاربر ارائه می‌دهد، درحالی‌که Samsung AR Glasses صفحه نمایش تعامل گر سه‌بعدی اشیا و محیط را نشان می‌دهد.

Samsung Glasses Lite به عنوان یک سالن سینمای مجازی یا یک مانیتور کامپیوتر قابل استفاده است. در این ویدیو کاربردهای متنوعی مثل تجربه خلبانی یک هواپیمای بی‌سرنشین از دید اول شخص نشان داده شده است. ظاهراً عینک‌ها به حرکات واکنشی ندارند و در عوض برای کنترل‌ها به عینک هوشمند سامسونگ یا صفحه کلید و موس در حالت Dex متکی هستند.

ظاهراً این عینک‌ها قادر به نمایش سه‌بعدی اشیا یا میدان دید گسترده نیستند. در این ویدیو همچنین قابلیت تیره شدن خودکار و یا حالت عینک آفتابی در Samsung Glasses Lite نشان داده می‌شود.

Samsung AR Glasses محصول با قابلیت AR پیشرفته و وابسته به Hololens مایکروسافت ظاهراً دارای ویژگی‌های بیشتری نظیر صفحه نمایش تعامل گر با اشیا سه‌بعدی و محیط‌هایی با میدان دید گسترده ارائه داده و برخلاف Samsung Glasses Lite به حرکات بازو و دست واکنش نشان می‌دهد. همچنین منطقی است که افزودن قابلیت‌های بیشتر به این دستگاه موجب افزایش قیمت آن می‌شود.

مشخص نیست که این ویدیوها تا چه اندازه محصولات آماده برای مصرف‌کننده یا برنامه‌های حتمی سامسونگ برای آینده را نشان می‌دهند اما ظاهراً سامسونگ برای رقابت با محصولات مشابه اپل در آینده برنامه‌ریزی می‌کند.

جالب توجه است که این دو محصول مفهومی سامسونگ با دستگاه‌های شایعه شده اپل مشابه است زیرا Samsung AR Glassesرقیب هدست واقعیت ترکیبی اپل و Samsung Glasses Lite رقیب احتمالی برای عینک AR اپل است.

قابل‌ذکر است که سامسونگ با ارائه SmartTagهای خود توانسته ایرتگ شایعه شده اپل را شکست دهد و به همین دلیل احتمالاً همین کار را با عینک AR اپل انجام دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373