لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش پد شارژ بی‌سیم ایرپاور حداکثر تا هفده روز دیگر شروع می‌شود

فروش پد شارژ بی‌سیم ایرپاور حداکثر تا هفده روز دیگر شروع می‌شود

 بر اساس گزارش جدید خبر گزاری تایوانی DigiTimes، اپل تصمیم دارد تا پایان ماه مارس فروش پد شارژ بی‌سیم ایرپاور را شروع کند.

این خبرگزاری اطلاعات خود را از طریق یکی از تأمین کننده‌های اپل به دست آورده است که نشان از پایان یافتن فرایند تولید انبوه و همچنین آماده به فروش شدن پد شارژ بی‌سیم ایرپاور دارد.

بر اساس ادعای اپل، این محصول می‌تواند به صورت بی‌سیم و با توان 7.5 وات، انرژی باتری محصولات اپل را به صورت فست شارژ تأمین کند. پد شارژ بی‌سیم ایرپاور با سازگاری کامل با محصولات جدید اپل نظیر آیفون ایکس، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس تولید شده است که به صورت هم‌زمان می‌تواند محصولات دیگر این کمپانی نظیر اپل واچ و ایرپادز را نیز شارژ کند.

گفتنی است که اپل برای ارائه سازگاری ایرپادز با پد شارژ بی‌سیم ایرپاور قرار است تا قاب‌های مخصوصی از هدفون‌های بی‌سیم خود را تولید و عرضه کند که مجهز به سیستم شارژ بدون سیم با استاندارد Qi هستند.

این محصولات در جریان کنفرانس دوازدهم سپتامبر معرفی شد و اپل قرار بود آن را تا پایان سال 2017 میلادی آماده فروش کند. اما به دلیل مسائل مختلف بر سر تأمین قطعات و تولید انبوه، فروش پد شارژ بی‌سیم ایرپاور تا سه ماه ابتدایی سال 2018 به تعویق افتاد.

هنوز معلوم نیست که اپل تصمیم دارد تا پیش از کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2018 رویدادی دیگر را برگزار کند یا خیر. همین مسئله باعث شده تا نحوه اعلام رسمی فروش پد شارژ بی‌سیم ایرپاور در ابهام باشد. تا پیش از این و مشخصاً در سال 2016، اپل یک مراسم در مارس برگزار کرده بود که در طی آن از آیفون اس ای رونمایی کرد. همین مسئله ممکن است نشانه‌ای مهم از تصمیم این کمپانی برای برگزاری یک رویداد مهم تا هفده روز دیگر باشد. 

ایرپاور

خواننده گرامی در صورت نیاز به بررسی و خرید ایرپاور اپل می توانید از طریق لینک زیر محصول خود را با پایینترین قیمت در بازار تهیه کنید.

بررسی و خرید ایرپاور

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373