لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل با کنار زدن سامسونگ به مهم‌ترین فروشنده تلفن هوشمند در جهان تبدیل شد

اپل با کنار زدن سامسونگ به مهم‌ترین فروشنده تلفن هوشمند در جهان تبدیل شد

اپل ، با فروش آیفون در سه‌ماهه چهارم سال 2020 از شرکت سامسونگ پیشی گرفته و به‌عنوان بزرگ‌ترین سازنده و فروشنده گوشی هوشمند جهان شناخته‌شده است.

بر اساس اطلاعات منتشرشده توسطشرکت تحقیقاتی و مشاوره‌ای گارتنر، اپل با فروش بالای آیفون از سامسونگ سبقت گرفته و به‌عنوان اولین فروشنده مهم تلفن‌های هوشمند لقب گرفته است. شرکت اپل از سال 2016 تا به حال نتوانسته بود رکورد یاد شده را از آن خود کند و حالا با در سال 2020 میلادی توانسته برای بار دیگر به این رتبه دست پیدا کند.

در سه‌ماهه پایانی سال 2020، اپل 80 میلیون آیفون جدید فروخته که عمده این فروش مربوط به آیفون‌های مجهز به فناوری 5G بوده است.

مدیر ارشد تحقیقات موسسه گارتنر اعلام کرده که مشتریان درحالی‌که برخی خریدهای خود محتاط هستند و برخی خریدهای اختیاری خود را متوقف کرده‌اند؛ اما وجود فناوری 5G و دوربین پیشرفته توانسته آن‌ها را به خرید آیفون 12 متقاعد کند. 

 در مقایسه با سال 2019، اپل در سه‌ماهه چهارم سال گذشته با فروش بیش از 10 میلیون آیفون بیشتر توانسته سهم بازار خود را از گوشی‌های هوشمند در جهان، حدود 15 درصد افزایش دهد.

طبق گزارش‌های منتشرشده از موسسه گارتنر، سامسونگ به‌عنوان مهم‌ترین و نزدیک‌ترین رقیب اپل، شاهد کاهش سهم بازار خود تا 11.8 درصد بوده و حدود 8 میلیون گوشی کمتر از سال قبل فروخته است.

به گفته تحلیلگر ارشد اپل در گارتنر افزایش 15 درصدی سهم بازار اپل موجب ارتقای چرخه خرید شده است. تیم کوک مدیر عامل اپل گفته در سه‌ماهه اول 2021 بیشترین تعداد درخواست به روز رسانی آیفون را داشته و بیش از 65 میلیارد دلار از این راه درآمد کسب کرده است.

گفتنی است که رشد پذیرش فناوری 5G در سرتاسر جهان موجب افزایش تقاضا برای آیفون شده است. همچنین با توجه به همه گیری و مشکلات اقتصادی، کاربران به جای مدل‌های رده بالا با قیمت 1500 دلار به دنبال گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت بوده‌ و به خصوص آیفون 12 مینی حتی با وجود فروش کم در فروش کلی تلفن‌های هوشمند اپل مؤثر بوده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420