Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
تیم کوک: کاربرانی که به دنبال سایدلود هستند از اندروید استفاده کنند 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک: کاربرانی که به دنبال سایدلود هستند از اندروید استفاده کنند

تیم کوک: کاربرانی که به دنبال سایدلود هستند از اندروید استفاده کنند

تیم کوک مدیرعامل اجرایی شرکت اپل امروز طی مصاحبه با نیویورک تایمز، کاربرانی که تمایل به سایدلود دارند را به استفاده از اندروید دعوت کرد.

در جریان این مصاحبه تیم کوک اعلام کرده که مشتریان و کاربران شرکت اپل از همین حالا انتخاب خود میان پلتفرم‌های موبایل را انجام داده‌اند. از دیدگاه او در شرایط کنونی دو گزینه برای کاربران وجود دارد و آن هم داشتن اکوسیستم آی‌او‌اس با نهایت سطح امنیت و حفظ حریم خصوصی در مقابل پلتفرم اندروید است که امکان سایدلود را نیز به کاربران ارائه می‌دهد.

بخشی از سخنان تیم کوک در این مصاحبه شامل این موارد است:

فکر می‌کند که مردم امروزه انتخاب خود را انجام داده‌اند. اگر شما سایدلود می‌خواهید، می‌توانید یک گوشی اندرویدی بخرید. این گزینه در فروشگاه‌های موبایل از همین حالا وجود دارد. اگر این موضوع برای شما مهم است، پس باید یک گوشی اندرویدی بخرید. از نقطه نظر ما موضوع مثل این میماند که من مدیر یک کارخانه خودروسازی باشم و به یک مشتری بگویم که ماشین تولید شده ما کمربند ایمنی و ایربگ ندارد. در زمانه حال حاضر مشتری هرگز تمایلی به خرید چنین چیزی نخواهد داشت؛ چرا که خرید چنین ماشینی ریسک زیادی دارد. و به همین دلیل این اتفاقات قرار نیست در آیفون بیافتد چرا که ما نهایت امنیت و حریم خصوصی را برای آن در نظر گرفته‌ایم.

خبرهای هفته گذشته حاکی از آن بود که شرکت‌های تبلیغاتی نزدیک به ۱۰ میلیارد دلار به خاطر تعبیه قابلیت شفاف‌سازی حریم خصوصی در آی او اس ضرر کرده‌اند. تیم کوک در مورد خبرهای مربوط به ضرردهی شرکت‌های تبلیغاتی نیز توضیحاتی را ارائه داد:

در مورد تخمین‌هایی که خبرگزاری‌ها گفته‌اند چیزی نمی‌دانم و به همین دلیل هم نمی‌توانم در مورد اعداد نظری بدهم. اما فکر می‌کنم که از نقطه نظر ما، حریم خصوصی یکی از اساسی‌ترین موارد حریم خصوصی است. و این مردم هستند که باید در مورد اینکه کدام یکی از داده‌های آن‌ها به اشتراک گذاشته شوند تصمیم‌گیری کنند. و به همین دلیل ما تلاش کردیم تا تمام قدرت را در اختیار کاربران قرار دهیم. ما در این حوزه تصمیم‌گیری نمی‌کنیم، ما فقط از مردم پرسیدیم که آیا آن‌ها می‌خواهند از طریق اپلیکشن‌های مختلف ردیابی شوند یا خیر. و البته بسیاری از افراد تصمیم گرفتند که هرگز چنین کاری را نکنند، کمااینکه اگر در گذشته هم حق انتخاب داشتند همین اتفاق می‌افتاد. موضوع صرفا این است که مردم تا پیش از این واقعا حق انتخاب نداشتند و من حس خیلی خوبی دارم که این کار را انجام داده ایم.

 

تیم کوک همچنین در بخشی از این مصاحبه ادعا کرد که به بازار رمزارزها نیز علاقه‌مند است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420