لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تخمین اپل از قیمت محصولات قدیمی در طرح تعویض آیفون

تخمین اپل از قیمت محصولات قدیمی در طرح تعویض آیفون

شرکت اپل به تازگی صفحه Trade-in را در وب سایت رسمی خود به روز رسانی کرده است و در آن اطلاعاتی ویژه از تمایل کاربران برای استفاده از طرح تعویض آیفون و دیگر محصولات نظیر آیپد، مک و اپل واچ را ارائه داده است.

طی این طرح که مدت‌ها است اجرایی شده، کاربران با تحویل آیفون قدیمی یا دیگر دستگاه‌های خود، می‌توانند یک دستگاه جدید را در ازای پرداخت مابه‌تفاوت دریافت کنند. در این به روز رسانی جدید از صفحه Trade-in اپل تخمین خود برای دریافت آیفون‌های جدید طی طرح تعویض محصولات اپل را اعلام کرده است.

بر اساس این طرح، کاربران معمول با استفاده از طرح تعویض آیفون، نزدیک به 600 دلار برای تحویل آیفون XS Max دریافت می‌کنند و به جای آن می‌توانند یک محصول جدید را خریداری کنند. علاوه بر این، اپل برای آیفون‌های مدل پایین‌تر قیمت‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است که باعث افزایش تمایل کاربران برای استفاده از این طرح برای تعویض آیفون قدیمی با یک گوشی جدیدتر می‌شود.

با بررسی اطلاعات منتشر شده از این طرح، برای مثال کاربران با تحویل آیفون XS می‌توانند تا سقف 500 دلار برای خرید یک آیفون جدیدتر تخفیف بگیرند.

اپل در حال حاضر طی طرح تعویض آیفون، از مدل 6S تا XS Max را پذیرش می‌کند و با بررسی‌های فنی خود اقدام به خرید این محصولات دست دوم می‌کند. بسیاری از این محصولات دست دوم با استفاده از ربات‌های هوشمند اپل جداسازی می‌شوند و قطعات آن برای اهداف دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اپل با راه انداختن این طرح علاوه بر افزایش تمایل کاربران برای استفاده از گوشی‌های جدیدتر، امکاناتی ویژه را برای بازیافت و استفاده از قطعات دستگاه‌های قبلی ایجاد کرده است که این مسئله علاوه بر صرفه‌جویی تجاری باعث کاهش آسیب‌های ریست محیطی در جریان ساخت محصولات جدید می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420