Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
نمایشگر آیپد پرو و مک بوک پرو در آینده دو‌تکه‌ای همراه با روشنایی بیشتر خواهند شد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نمایشگر آیپد پرو و مک بوک پرو در آینده دو‌تکه‌ای همراه با روشنایی بیشتر خواهند شد

نمایشگر آیپد پرو و مک بوک پرو در آینده دو‌تکه‌ای همراه با روشنایی بیشتر خواهند شد

شرکت اپل در حال مذاکره با دو شرکت ال‌جی و سامسونگ برای تامین نمایشگرهای دوتکه‌ای همراه با روشنایی بیشتر برای نسل بعدی آیپد پرو و مک بوک پرو است.

بر اساس گزارش خبرگزاری کره‌ای The Elec شرکت اپل از همین حالا مذاکره برسر تامین این قطعات را آغاز کرده است و تصمیم دارد تا پنل‌های OLED کاربردی‌تر را در نسل بعدی آیپد‌های پرو و مک بوک پرو تعبیه کند. ساختار دو‌تکه‌ای شامل دو لایه قرمز و سبز می‌شود که رنگ آبی را نیز در همین لایه به صورت پشت‌سرهم منتشر می‌کند. این قناوری باعث می‌شود تا کیفیت رنگ در نمایشگرهای نسل بعدی بهبود پیدا کند. گفتنی است که در حال حاضر شرکت اپل در پنل‌های اولد مورد استفاده در آیفون‌ها از فناوری تک‌لایه‌ای استفاده می‌کند.

فناوری OLED به خودی خود قیمت بالایی دارد و همین موضوع احتمالا باعث افزایش قیمت مک بوک پرو و آیپد پرو خواهد شد. خبرگزاری یاد شده تاکید کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا این فناوری را در تمامی آیپدهای پروی نسل بعدی شامل محصولات ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی تعبیه کند.

فناوری دو‌تکه‌ای مورد استفاده در این محصولات نسل آینده، شامل پنل‌های LTPO نیز خواهد بود که امکان ارائه قابلیت پروموشن با نرخ وسیع رفرش ریت از ۱۰ تا ۱۲۰ هرتز را فراهم می‌آورد. این فناوری تاپیش از این در آیفون ۱۳ پرو مورد استفاده قرار گرفته است. آیپد پرو نیز از مجهز به همین فناوری است با این تفاوت که نرخ رفرش ریت حال حاضر از ۲۴ تا ۱۲۰ هرتز است.

با وجود انتشار این گزارش، هیچ اشاره‌ای به زمان عرضه آیپد پرو و مک بوک پرو همراه با این فناوری نشده است و معلوم نیست که شرکت اپل چه زمانی از این فناوری در ساخت محصولات خود استفاده می‌کند. با این حال تحلیلگران بر این باور هستند که شرکت اپل نمی‌تواند در سال ۲۰۲۲ میلادی از این فناوری در تولید محصولات خود استفاده کند و به جای آن در سال ۲۰۲۲ از این فناوری استفاده خواهد کرد.

پس از انتشار این گزارش وب سایت ژاپنی Mac Otakara نیز تاکیید کرده که شرکت اپل تلاش برای استفاده از فناوری Mini LED را نیز در برنامه خود جای داده و پروژه استفاده از این فناوری نوین در تولید محصولات را برای بار دیگر از سر گرفته است. گفتنی است که بحران‌های دو سال گذشته باعث شد تا شرکت اپل بسیاری از پروژه‌های تحقیق و توسعه خود برای تعبیه قابلیت‌ها و فناوری‌های جدید در محصولات را به زمان دیگری موکول کند که حالا خبرهای جدید نشان‌دهنده از سرگیری این فرایند است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420