لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل مشکل مربوط مربع‌های صورتی در تصویر مک مینی اپل سیلیکون را بررسی می‌کند

اپل مشکل مربوط مربع‌های صورتی در تصویر مک مینی اپل سیلیکون را بررسی می‌کند

 شرکت اپل به تازگی در یک سند داخلی به کارکنان بخش ارائه دهنده خدمات پس از فروش خود اعلام کرده که از مشکل مربع‌های صورتی در تصویر مک مینی اپل سیلیکون در زمان اتصال به مانیتورهای مختلف آگاه است و به زودی آن را از طریق یک به روز رسانی نرم افزاری برطرف می‌کند.

اپل اعلام کرده که این مشکل در زمانی رخ می‌دهد که کاربر از کابل‌های تائید شده و نمایشگر باکیفیت برای اتصال به مک مینی اپل سیلیکون استفاده کرده‌اند؛ با این حال در زمان انتقال تصویر، کاربران با مشکل صورتی و قرمز شدن تصویر مواجه شده‌اند.

این مشکل تا پیش از این نیز توسط کاربران زیادی در تالارهای گفتمان وب سایت‌های مربوط به محصولات اپل و محصولات تکنولوژی و همچنین شبکه‌های اجتماعی نظیر Reddit نیز منتشر شده بود؛ البته اپل با وجود اعلام اطلاع از این مشکل هیچ زمان مشخصی را برای برطرف کردن منتشر نکرده است. پیش ‌بینی می‌شود که این مشکل در آپدیتی که هفته جاری برای مک او اس بیگ سور منتشر شده ایجاد شده باشد. این مشکل احتمالاً در آپدیت مک او اس ۱۱.۳ برطرف خواهد شد.

تا پیش از این نیز مک بوک‌های اپل سیلیکون با مشکل اتصال به نمایشگرهای مختلف مواجه بودند که این مشکل با عرضه آپدیت‌های نرم افزاری اخیر برطرف شده است و کاربران از این پس بدون مشکل می‌توانند از دستگاه‌های خود به صورت بهینه استفاده کنند.

اپل همچنین یک دستورالعمل ویژه برای برطرف کردن مشکل نیز منتشر کرده که شامل قرار دادن دستگاه روی حالت اسلیپ برای دو دقیقه و قطع و وصل کردن سیم نمایشگر است. با این حال بسیاری از کاربران اعلام کرده‌اند که این کار را انجام داده‌اند و همچنان با مشکل قرمز یا صورتی شدن رنگ تصویر نمایشگر مواجه هستند. پیش‌بینی می‌شود که شرکت اپل با انتشار یک آپدیت نرم افزاری این مشکل را برطرف کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420