لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل مک بوک 13 اینچ جدید خود را با نمایشگر رتینا در WWDC 2018 معرفی می‌کند

اپل مک بوک 13 اینچ جدید خود را با نمایشگر رتینا در WWDC 2018 معرفی می‌کند

 بر اساس شایعات جدید، شرکت اپل تصمیم دارد تا سری مک بوک 13  اینچ خود را به همراه نمایشگر رتینا در تیر ماه امسال معرفی کند.

تا پیش از این، پیش بینی‌های منتشر شده توسط مینگ چی کو، تحلیل گر KGI، حدس و گمان‌هایی در مورد عرضه یک مدل ارزان قیمت از مک بوک‌ها را مطرح کرده بود. در ادامه گزارش KGI آمده بود که اپل این محصول را به عنوان مدل جدید مک بوک ایر معرفی می‌کند که با برچسب قیمت 799 تا 899 دلار عرضه می‌شود. این پیش بینی‌ها همچنین اعلام می‌کردند که اپل در سال جدی تصمیم به تولید و عرضه یک مدل ارزان قیمت از سری محصولات مک بوک دارد.

اما حالا گزارش جدید DigiTimes اعلام کرده که اپل در سال جدید تصمیم دارد تا یک مک بوک با نمایشگر 13.3 اینچی با برچسب قیمت 999 دلار را به بازار عرضه کند. این محصول قرار است با نمایشگر رتینا تولید شود و به احتمال زیاد بخشی از خانواده مک بوک ایر نخواهد بود و در کنار مک بوک‌های 12 اینچی به فروش خواهد رسید. در حقیقت این محصول، قرار است با رنگ‌های متفاوت و همانند مک بوک‌های 12 اینچی با نام تجاری MacBook Retina به فروش برسد.

DigiTimes ادعا می‌کند که مک بوک 13.3 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل به بازار عرضه خواهد شد و شرکت ال جی مسئولیت تأمین قطعه نمایشگر آن را بر عهده خواهد داشت. این شایعه، همچنین می‌تواند به عنوان نشانه‌ای از افزایش همکاری اپل با ال جی به حساب بیاید. شایعات پیشین تائید می‌کردند که اپل در سال جدید میلادی تصمیم دارد تا وظیفه تأمین پنل‌های اولد به کار رفته در نمایشگر آیفون ایکس پلاس را بر عهده ال جی بگذارد.

پیش بینی‌های دیجی تایمز، البته ادعای مینگ چی کو در مورد حضور مک بوک ایر 13 اینچی با قیمت پایین‌تر را رد نمی‌کنند. به همین دلیل می‌توان به این نتیجه رسید که اپل در سال جدید دو مدل مک بوک 13 اینچی را به بازار عرضه خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420