Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
اپل قیمت هدفون بیتس فلکس را افزایش داد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل قیمت هدفون بیتس فلکس را افزایش داد

اپل قیمت هدفون بیتس فلکس را افزایش داد

اپل اخیرا قیمت هدفون بیتس فلکس را از 49.99 دلار به 69.99 دلار افزایش داده که این تغییر قیمت احتمالا با محدودیت‌های زنجیره تامین و افزایش قیمت قطعات این محصول مرتبط است.

اولین بار در اکتبر ۲۰۲۰، به دلیل قیمت پایین بیتس فلکس در مقایسه با سایر هدفون‌های اپل، عرضه این محصول خبرساز شد و از آن زمان تاکنون به عنوان یک گزینه محبوب  برای کاربران این شرکت مورد توجه قرار گرفت. بیتس فلکس بعد از بیتس ایکس تولید و عرضه شد. گوشی‌های این هدفون از طریق یک سیم به هم متصل می‌شوند.

به نظر می‌رسد ارزان بودن این محصول، آن را نسبت به سایر محصولات اپل، مستعد افزایش قیمت کرده باشد. با وجود افزایش ۲۰ دلاری قیمت بیتس فلکس، این محصول هنوز هم یک گزینه مقرون به صرفه در اکوسیستم هدفون‌های اپل به شمار می‌آید، ولی مثل قبل به عنوان یک گزینه خرید محبوب و قابل توجه نخواهد بود.

این هدفون‌ها با رنگ‌های مشکی، زرد، آبی و خاکستری عرضه شده و بسیاری از قابلیت‌های مربوط به اتصال یکپارچه را ارائه می‌دهد.

این محصول دارای قابلیت پخش و توقف خودکار است و تا ۱۲ ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد دوام می‌آورد، همچنین  دارای گزینه شارژ سریع با عنوان تجاری  Fast Fuel  با مدت زمان پخش 1.5 ساعت و مجهز به ویژگی Find My یکپارچه است. قابلیت پخش و توقف خودکار این امکان را به وجود می‌آورد که هنگام درآوردن گوشی از گوش، صدا به طور خودکار قطع شده و با گذاشتن مجدد در گوش، پخش خودکار انجام می‌شود.

کاربران می‌توانند بیتس فلکس را همچنان از فروشگاه‌های رسمی اپل یا عامل‌های فروش محصولات این شرکت خریداری کنند، اما اخیرا فروشگاه اینترنتی آمازون این هدفون‌ها را با تخفیف ویژه و با قیمت ۳۷ دلار آماده فروش کرده است.

گفتنی است که بیتس فلکس مجهز به پلتفرم آکوستیک پیشرفته است که موجب کاهش اختلال در پخش دقیق صدا می‌شود و با قابلیت اشتراک‌گذاری صدا برای همگام‌سازی با سایر هدفون‌های جدید بیتس یا ایرپاد۲ قابل استفاده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420