Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
فریم ویر ایرتگ برای بار دیگر آپدیت شد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فریم ویر ایرتگ برای بار دیگر آپدیت شد

فریم ویر ایرتگ برای بار دیگر آپدیت شد

شرکت اپل برای بار دیگر از زمان عرضه ردیاب‌های شخصی، اقدام به آپدیت فریم ویر ایرتگ کرده است و کاربران زیادی احتمالا این به‌روز‌رسانی را دریافت کرده‌اند.

فریم ویر ایرتگ جدید که به تازگی عرضه شده با شماره 1A281C مشخص شده است. این در حالی است که نسخه پیشین با شماره 1A291e مشخص شده بود و حالا کاربران زیادی این به روز رسانی را دریافت کرده‌اند. اپل معمولا در مورد فریم ویر ایرتگ و ایرپاد صحبتی نمی‌کند، این شرکت حتی مشخصات فنی این به روز رسانی‌ها را منتشر نمی‌کند و صرفا آن‌ها را منتشر می‌کند.

در این میان کاربران نیز هیچ راه کار مشخصی برای دریافت این به روز رسانی‌ها ندارند و به صورت خودکار آپدیت‌های مربوط به این دستگاه‌ها منتشر می‌شود.

با این حال ابزارهای تحلیلی حاکی از آن است که به‌روزرسانی ‌یاد شده تا به امروز روی ۲۵ درصد رسیده است و همچنان تعداد کاربرانی که این به روز رسانی را به صورت خودکار دریافت کرده‌اند در حال افزایش است. کاربران در حال حاضر فقط می‌توانند نسخه فریم ویر نصب شده روی ردیاب‌ها را از طریق اپلیکیشن Find My چک و بررسی کنند.

هر چند که روش مشخصی برای دانلود و نصب این به روز رسانی وجود ندارد، با این حال کاربران برای دریافت این به روز رسانی بهتر است ابتدا اقدام به نزدیک کردن ایرتگ به آیفون کرده و دستگاه را به اینترنت وای فای متصل کنند تا در مدت زمان طولانی احتمال دریافت آن به صورت خودکار افزایش پیدا کند.

گفتنی است که به‌روزرسانی یاد شده برای تمامی کاربران به صورت تدریجی عرضه خواهد شد و کاربران می‌توانند این به‌روزرسانی را دریافت کنند.

اپل با انتشار این به روز رسانی‌ها تلاش دارد تا روند کارکرد برچسب‌های خود را بهبود ببخشد و کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر از این محصولات استفاده کنند. این موضوع باعث می‌شود تا علاوه بر بهبود و پشتیبانی امنیتی، کاربران بتوانند به صورت طولانی مدت‌تر از دستگاه‌های عرضه شده توسط اپل استفاده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420