لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ سری ‌7 به دلیل برخی مشکلات، با تاخیر تولید خواهد شد

اپل واچ سری ‌7 به دلیل برخی مشکلات، با تاخیر تولید خواهد شد

بنابر گزارشی از وب‌سایت Nikkei Asia، تولید اپل واچ سری 7 به دلیل طراحی پیچیده این محصول به تاخیر افتاده است.

بر مبنای این گزارش، تامین کنندگان اپل طی هفته گذشته شروع به تولید اپل واچ سری 7 در مقیاس کوچک کرده‌اند، اما در روند تولید برای دستیابی به عملکرد رضایتبخش و کیفیت بالا با چالش‌های اساسی مواجه شده‌اند.

چندین منبع ذکر کرده‌اند چالش تولید مربوط به طراحی پیچیده این محصول است که به طرز قابل توجهی با اپل واچ نسل قبلی متفاوت بوده، همچنین مونتاژ کنندگان هنگام ترکیب ماژول‌های الکترونیک، قطعات و نمایشگرها با مشکل مواجه شده‌اند.

شایعات نشان می‌دهند که طراحی پیچیده اپل واچ سری 7 موجب شده تا این ساعت با لبه‌های تخت و نمایشگرهای بزرگتر عرضه شود. به همین دلیل تامین کنندگان اپل، تولید ساعت جدید را متوقف کرده و مهندسین تلاش می‌کنند که قبل از تولید انبوه، طراحی این محصول را بیشتر مورد بررسی قرار داده و تایید کنند.

این وب‌سایت گزارش کرده که ارائه قابلیت اندازه گیری فشار خون در اپل واچ سری 7 عامل مهمی در توقف تولید بوده است. سخت افزاری که موجب فعال شدن اندازه گیری فشار خون می‌شود با چالش های تولید و مهندسی مواجه شده است.

شایعات زیادی نشان می‌دهند که اپل در حال برنامه ریزی یک رویداد دیجیتالی برای اواسط ماه است که انتظار می‌رود آیفون 13 و اپل واچ سری 7 را معرفی کند. برخی گزارش‌ها با استناد به منابع می‌گویند که مشکلات تولید، ممکن است زمان بندی این برنامه را تحت تاثیر قرار دهد.

گزارش‌های دیگری نشان داده‌اند که با وجود مشکل در تولید اپل واچ جدید، احتمالا فروش و ارسال آن به تعویق خواهد افتاد و در برنامه معرفی آن تاثیری نخواهد داشت.

مثال دیگری از این قبیل مشکلات مربوط به نمایشگرهای مینی ال ای دی قابل استفاده در آیپد پرو 12.9 اینچ بوده که تامین کنندگان اپل اوایل امسال با محدودیت‌های تولید آن مواجه شدند. در حالی که آیپد جدید در ماه آوریل معرفی شد، اما فروش آن به دلیل مشکلات تولید تا اواخر ماه مه به تاخیر افتاد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373