لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سه موردی که باعث می‌شد ایرپادهای اپل به محصولی کاملا بی‌نظیر تبدیل شوند

سه موردی که باعث می‌شد ایرپادهای اپل به محصولی کاملا بی‌نظیر تبدیل شوند
ایرپادهای اپل به نوعی هندزفری‌های بدون سیم اپل هستند که در شهریورماه سال گذشته رونمایی و حدود یک ماه پیش روانه بازار شدند. این محصولات اپل به لطف کیفیت بالا و طراحی زیبا و البته نحوه جادویی نصب به آیفون و سایر محصولات توانستند فروش فوق العاده سریعی داشته باشند و رضایت کاربران را جلب کنند، اما ای کاش اپل سه مورد را در این محصول اصلاح کند. 
 

1. لازم است درباره سیری با شما صحبت کنیم

احتمالا می‌دانید که حتی درون این ایرپادها، سیری جایگاه مهمی را ایفا می‌کند. به کمک سیری، شما می‌توانید موسیقی مورد نظر خود را پخش کنید، صدارا تنظیم کنید یا ترک بعدی و قبلی را پخش کنید. همه این‌ها عالیست اما دو مشکل وجود دارد. اول اینکه سیری به صورت آنلاین عمل می‌کند و قرار دادن یک حالت آفلاین می‌تواند فوق العاده کاربردی تر باشد. مورد دوم این است که سیری درحال حاضر کمی کند عمل می‌کند و به نظر ما، اپل بهتر است فکری بحال این موضوع کند.
 

2. ژست‌های حرکتی بیشتر

درحال حاضر اگر روی هر ایرپاد دوبار ضربه بزنید، سیری فعال خواهد شد و می‌توانید به او دستورات خود را بگویید. البته در تنظیمات دستگاه می‌توانید به راحتی این دستور را تغییر دهید. اما به نظر ما، اپل می‌تواند ژست‌های حرکتی بسیار بیشتری را در این محصول قرار دهد. برای مثال، اگر بتوان انگشت خود را به صورت عمودی روی ایرپاد حرکت داد تا صدا کم و زیاد شود، کار با این محصول بسیار ساده تر خواهد بود.
 

3. ایرپاد با ویژگی مقاومت در برابر آب

مسلما بسیاری از کاربران درحین انجام فعالیت‌های ورزشی به موسیقی گوش می‌دهند و ازآنجایی که ایرپادها رسما ضد آب نیستند، ممکن است در این شرایط برای ایرپادها مشکل خاصی رخ دهد. برای همین، انتظار می‌رود که اپل نسخه‌ای ضد آب و مقاوم‌تر از ایرپاد را روانه بازار کند. درنهایت قرار دادن سنسور ضربان قلب نیز می‌تواند حرکتی شیرین باشد. 

{module 1181}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420