لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون حالا با گیر اس 3 کار می‌کند، اما آیا خرید این ساعت برای آیفون ارزشش را دارد؟

آیفون حالا با گیر اس 3 کار می‌کند، اما آیا خرید این ساعت  برای آیفون ارزشش را دارد؟
سامسونگ بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره برنامه Gear را در اپ استور اپل منتشر کرد تا کاربران این اکوسیستم هم بتوانند از جدیدترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ در کنار آیفون‌هایشان استفاده کنند. درحال حاضر، اپل واچ پرفروش ترین و بهترین ساعت هوشمند برای آیفون‌های اپل است و شرکت‌های رقیب سعی کرده اند تا اپل واچ را کنار زده تا ساعتی مناسب برای آیفون عرضه کنند. اما سامسونگ چقدر در این زمینه موفق بوده است؟
 
اگر یک اپل واچ را به آیفونتان متصل کنید، با دنیایی از برنامه‌های بسیار کاربردی، کارایی‌های فراوان و البته ویژگی‌های فراوان روبرو خواهید شد که شاید در کمتر ساعت هوشمندی دیده شود. گیر اس 3 سامسونگ نیز ویژگی‌های جذاب خود را دارد و به عنوان ساعت هوشمند مناسبی شناخته می‌شود، و خبر خوب اینجاست که آیفون و گیر اس 3 به یک دیگر متصل می‌شوند، اما اتصال به تنهایی خوب نیست. درواقع، کارهایی که می‌توانید با گیر اس 3 در کنار آیفون انجام دهید بسیار کم است و پایداری اتصال نیز چندان جالب نیست. همچنین جدای از این‌ها، برنامه هنوز یک سری مشکلات دارد و نمی‌تواند تجربه فوق العاده نابی را در اختیار شما قرار دهد. تمامی این گزارش‌ها را می‌توان در صفحه برنامه Gear در اپ استور مشاهده کرد که کاربران اعلام کرده اند. البته این مشکلات تنها به خاطر ساعت سامسونگ نیست بلکه اپل نیز به دلیل سیاست‌هایی که دارد، تنها اجازه می‌دهد که کاربران با اپل واچ تجربه کاملی داشته باشند. درکل باید صبر کرد تا سامسونگ بروزرسانی‌های بیشتری منتشر کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420