لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حجم برنامه‌های اپل تی وی به 4 گیگابایت افزایش داشت

حجم برنامه‌های اپل تی وی به 4 گیگابایت افزایش داشت
اپل تی وی یکی از محصولات مناسب اپل در زمینه استفاده از محتوا و سرگرمی است که آخرین بار در سال 2015 توسط اپل به روزرسانی شد. یکی از ویژگی‌های اصلی این محصول، پشتیبانی از سیستم عامل tvOS است که به کمک آن می‌توانید بر روی دستگاهتان برنامه و بازی‌های مختلف را از طریق اپ استور نصب کنید. حال براساس گزارش جدید، اپل نهایت حجم برنامه‌های این محصول را به 4 گیگابایت افزایش داده است.
 
همانطور که گفتیم، حجم برنامه‌های tvOS که با برنامه‌های موجود برای iOS یکسان است حالا به طور رسمی به 4 گیگابایت افزایش یافته اند که البته حداقل حجم آن‌ها نیز حالا 200 مگابایت می‌باشد. به کمک این افزایش حجم، توسعه دهندگان می‌توانند بر روی بازی‌ها تغییرات بیشتری اعمال کرده و تجربه کامل تری هنگام انجام بازی‌های این دو سیستم عامل فراهم شود. همچنین اعلام شده که اطلاعات لازم برای برنامه‌های اپل تی وی نیز به طور خودکار در پس زمینه دانلود خواهند شد؛ برای مثال وقتی شما مراحل بازی را دانلود کرده و آن‌ها را کامل می‌کنید، مراحل قبلی به طور خودکار حذف شده و مراحل جدید اجرا می‌شوند. اپل تی وی در حال حاضر در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی عرضه شده و این افزایش حجم احتمالا کاربران را مانند همیشه به پرداخت هزینه بیشتر وادار خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420