لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

به کمک Elago، اپل واچ خود را به یک کامپیوتر مکینتاش تبدیل کنید!

به کمک Elago، اپل واچ خود را به یک کامپیوتر مکینتاش تبدیل کنید!
ساعت هوشمند اپل یکی از بهترین و کاربردی ترین گجت‌های پوشیدنی در بازار است. به کمک این ساعت هوشمند، شما می‌توانید پیام و تماس‌های خود را دریافت کنید، از وضعیت سلامتی خود برخوردار شوید و درکل نحوه استفاده از تلفن هوشمندتان را پیشرفته تر کنید. یکی از ویژگی‌های اپل واچ، امکان استفاده از آن به عنوان ساعت کنار تخت خواب است و حالا به کمک یک وسیله جالب، شما می‌توانید اپل واچ در این حالت را به مکینتاش تبدیل کنید!
 
شاید هرکسی یادش نباشد که بیش از 30 سال پیش، اولین کامپیوتر مجهز به رابط کاربری گرافیکی اپل یعنی مکینتاش روانه بازار شد که در نوع خود فوق العاده انقلابی بود. حال Elago، وسیله ای مشابه با یک کامپیوتر مکینتاش است که اپل واچ در آن قرار گرفته و به عنوان یک ساعت خواب فوق العاده شیک و البته یک پایه جذاب می‌توان از آن استفاده کرد. در Elago، طراحان به نکات ریز ولی مهمی توجه داشته اند؛ مثلا هنگامی که ساعت را درون Elago قرار می‌دهید، می‌توانید بند‌ها را به کنار بزنید تا چندان در دید شما نباشند و فقط بتوانید چهره زیبای مکینتاش را مشاهده کنید. درکل، Elago یک پایه فوق العاده شیک و البته نوستالوژیک برای اپل واچ است و اگر از هواداران اپل باشید، مطمئنا عاشق این وسیله خواهید شد. این محصول هم اکنون با قیمت 20 دلار در آمازون آماده فروش است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420