لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل سرویس iMessage را برای اندروید هم راه اندازی میکند

اپل سرویس iMessage را برای اندروید هم راه اندازی میکند

گوگل در جریان کنفرانسی که اخیرا برگزار کرده بود ، از نرم افزار Allo رونمایی کرد . نرم افزاری که تا چندی بعد برای اندروید و آی او اس ارائه خواهد شد . این نرم افزار قادر است خدمات نرم افزار سیری را به تفکیک نرم افزارهای درون گوشی و به صورت مجزا و همچنین ارائه استیکرهای هوشمند و … را یکجا ارائه بدهد . این سیاست گوگل و برنامه نویسانشان حکایت از نزدیک شدن دو پلت فرم اندروید و آی او اس به یکدیگر دارد و پایانی بر دعواهای همیشگی این دو سیستم عامل . بسیاری از برنامه نویسان و دولوپرها هم برای نزدیک شدن به هر دو پلتفرم ، همزمان برای هر دو سیستم عامل نرم افزار طراحی میکنند تا از قافله هیچ کدام عقب نمانند . این سیاستی که گوگل در پیش گرفته را اپل نیز تصمیم به انجامش گرفته است . اپل میخواهد در کنفرانس WWDC 2016 که چند روز دیگر برگزار میشود ، از نسخه اندرویدی نرم افزار محبوب iMessage رونمایی کند . به نظر میرسد این اقدام اپل ، در جواب گوگل برای ارائه نرم افزار قدرتمند Allo میباشد . کاری که گوگل با این نرم افزار در آی او اس انجام خواهد داد را ، اپل در صدد انجامش در آینده بود . 

تیم کوک با ارائه نرم افزار اپل موزیک قصد سنجش میزان استقبال کاربران از نرم افزارهای اپلی را داشت . اپل تا به حال ۳ نرم افزار برای سیستم عامل اندروید معرفی کرده است که مهم ترین آنها ، نرم افزار Move to iOS میباشد که با هدف کوچ از اندروید به آیفون میباشد . به نظر میرسد تیم کوک نتیجه و بازخورد خوبی از ارائه نرم افزار اپل موزیک داشته است و قصد دارد تا با ارائه ای مسیج بر روی اندروید علاوه بر گسترش تکنولوژی خودشان به سایر پلت فرم ها ، به جنگ نرم افزار allo گوگل برود . 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت