لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تحلیلگران از رکوردشکنی آیفون ۷ میگویند

تحلیلگران از رکوردشکنی آیفون ۷ میگویند

در روزهای اخیر بسیاری از سهامداران شرکت اپل رو به فروش سهامشان آورده اند و میخواهند قبل از رونمایی از آیفون ۷ ، شراکت خودشان را با این غول تکنولوژی به پایان برسانند . یکی از دلایل اصلی این سهامداران افت بی سابقه ارزش هر سهم شرکت اپل میباشد که در ۳ ماهه اول سال ۲۰۱۶ رخ داد . از طرفی اخبار و شایعات زیادی پیرامون آیفون ۷ به بیرون درز کرده است که حکایت از عدم تغییرات کلی در ظاهر آن دارد و همین اخبار نیز موجب دلسردی این سهامداران شده است . اما بسیاری از تحلیلگران بر خلاف این افراد ، پیش بینی فروش خوبی از آیفون ۷ را در چارت هایشان طراحی کرده اند . 

تیم لانگ ، معتقد است که آیفون ۷ از فروش فوق العاده ای برخوردار خواهد بود و یک رکورد جاودانه را برای اپل خلق خواهد کرد . این در حالی است که سایر تحلیلگران فروش میلیونی اپل را برای سال ۲۰۱۷ و مطابق با دهمین سالگرد رونمایی از آیفون ۲جی میدانند . 

 

آیفون ۷ اپل

 

تحلیل گر BMO Capital Markets معتقد است که در حال حاضر  ۲۵ درصد صاحبان آیفون آماده عوض کردن گوشی‌های خود هستند و این یعنی عددی حدود ۱۲۰ میلیون نفر . این پیش بینی تیم لانگ با تعداد سفارش های قطعات آیفون ۷ نیز همخوانی دارد و از تصمیمات تیم کوک برای سفارش بیش از اندازه آیفون ۷ حمایت میکند . به نظر میرسد قرارداد آیفون های ۲ ساله رو به اتمام است و همین موضوع باعث پیش بینی این عدد رویایی از سمت لانگ شده است . تیم کوک معتقد است آیفون ۷ با ویژگی های جدیدش را نمیتوانید از زندگیتان حذف کنید . 

 

آیفون ۷ اپل

 

در سه ماهه انتهایی سال ۲۰۱۵ اپل به رکورد فروش ۷۴.۸ میلیون آیفون دست پیدا کرده بود که برای گذر از این آمار فروش خودش را آماده میکند . طبق قراردادهای رو به اتمام آیفون ها ، بعید نیست این عدد افزایش پیدا کند .

 

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420