لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدل های جدید آیپاد معرفی شد

مدل های جدید آیپاد معرفی شد

شرکت اپل مدل های جدید آیپاد را معرفی کرد .بیشترین تغیرات در آیپاد تاچ رخ داده است با پردازنده قوی تر و رنگ های متنوع تر .

اولین چیزی که در آیپاد جدید نظر همه را جلب خواهد کرد دوربین 8 مگاپیکسلی iSight میباشد . دیگر با این دوربین فوق العاده لحظات ناب را به بهترین نحو ممکن ثبت خواهید کرد . دوربین جلو هم برای گرفتن عکس های سلفی بهبود یافته است .

دومین مورد تراشه 64 بیتی A8 طراحی شده توسط اپل میباشد که 10 برابر قوی تر از مدل های قبلی در اجرای بازی های گرافیکی است . عملکرد آیپاد تاچ در تمامی موارد با این تراشه بهبود یافته است .  کمک پردازنده M8 برای ردیابی حرکتی و iOS 8.4 با سرویس جدید موزیک اپل لذت استفاده از آیپاد را فوق العاده خواهد کرد .

آیپادتاچ های جدید دارای 4 مدل 16 , 32 , 64 و 128 گیگ خواهد بود . 199 دلار برای آیپاد 16 گیگ , 249 دلار برای آیپاد 32 گیگ , 299 دلار برای آیپاد 64 و نهایتا 399 دلار هم برای آیپاد 128 گیگی خواهد بود .

صفحه نمایش آیپاد تاچ جدید 4 اینچ میباشد .

یوسویاک رییس بازاریابی محصولات اپل درباره محصول جدید اپل میگوید :

آیپاد تاچ به همه کاربران اجازه دسترسی به سرویس جدید موزیک اپل , آی او اس و اپ استور را در سراسر جهان خواهد داد . با پیشرفت هایی که در چیپ سی پی یو داشته ایم , شما علاوه بر لذت بیشتر از گوش دادن به موزیک با سرویس جدید اپل , عکس های با کیفیت تر در کنار بازی های فوق العاده بهتر خواهید داشت .

 مدل های جدید آیپاد معرفی شد

آیپاد نانو و آیپاد شافل در رنگ های جدید به بازار عرضه خواهند شد . علاوه بر رنگ مشکی و نقره‌ای می‌توان آن‌ها را در رنگ‌های طلائی، آبی تیره‌تر و رنگ صورتی جدید نیز خریداری کرد.

مدل های جدید آیپاد معرفی شد

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420