لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا آیفون 8 به شارژ سریع مجهز خواهد شد ؟

آیا آیفون 8 به شارژ سریع مجهز خواهد شد ؟

آیفون 8 : شارژ سریع :

تقریبا همه شما، شایعات پیرامون آیفون 8 را شنیده اید و می‌دانید که این محصول به مناسبت دهمین سالگرد عرضه اولین آیفون، کاملا فوق العاده خواهد بود. انتظار می‌رود که امسال، اپل سه آیفون به نام‌های آیفون 8، آیفون 7 اس پلاس و آیفون 7 اس را روانه بازار کند که همچنان خود در هاله‌ای از ابهام است. حال براساس گزارش جدید، آیفون‌های سال 2017 اپل به سیستم شارژ سریع و ویژگی ضربه زدن روی صفحه برای روشن شدن مجهز خواهند شد.

همانطور که می‌دانید، آیفون‌های نزدیک به 2.5 سال است که دچار تغییر خاصی در زمینه طراحی نشده اند و حالا انتظار می‌رود که اپل، این بخش را در آیفون‌های جدید خود کاملا تغییر دهد. صفحه نمایش بدون حاشیه از نوع امولد با سنسور اثر انگشت ادغام شده در آن، بدنه شیشه‌ای و حذف دکمه هوم از مواردی است که بسیاری از کاربران را منتظر کرده است. حال امروز یک منبع اعلام کرده است که آیفون‌های 2017، به فناوری شارژ سریع مجهز خواهند شد؛ این ویژگی است که درحال حاضر در تلفن‌های هوشمند اندرویدی بسیار زیادی دیده ایم و اپل بالاخره قصد دارد وارد حوزه سیستم شارژ سریع شود که احتمالا نسبت به شارژ سریع‌های دیگر بسیار بهینه تر عمل خواهد کرد. ویژگی دوم آیفون 8 که در این شایعه منتشر شده است، ویژگی ضربه زدن روی صفحه برای روشن شدن آن است که با حذف شدن دکمه هوم دستگاه می‌تواند به نوعی هماهنگی داشته باشد. البته اپل پیش از این، ویژگی بالا آوردن دستگاه برای روشن شدن صفحه را به آیفون افزوده است و شاید قرار گرفتن این دو ویژگی در کنار هم و درون آیفون 8 کمی گیج کننده باشد. درکل تا سپتامبر 2017 هنوز فاصله داریم و انتظار می‌رود که با نزدیک شدن به این تاریخ، شایعات بیشتری نیز منتشر شوند.

{media id=1053,layout=blog}

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420