لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 7 باریکتر میشود و باطری آن افزایش خواهد داشت

آیفون 7 باریکتر میشود و باطری آن افزایش خواهد داشت

باطری آیفون 7 اپل – قطر آیفون 7 :

به نظر میرسد اپل با دسترسی به چیپست قوی و قدرتمند A10 که قصد استفاده از آن را بر روی گوشی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس دارد دستش در طراحی داخلی گوشی بسیار باز شده است . آیفون 6S با قطر 7.1 میلی متر جز باریک ترین گوشی های هوشمند بازار میباشد که اپل آن را در سپتامبر 2015 در دو ورژن 6 اس و 6 اس پلاس معرفی کرد . طبق شواهد و شایعات پیش آمده ؛ پیش بینی میشود که آیفون 7 با قطری باریکتر و فقط به اندازه 6 میلی متر به بازار عرضه شود . یکی از دلایل این موضوع حذف پورت 3.5 میلی متری هدفون میباشد که به جای آن پورت لایتنینگ آمده است . البته باید بدانید که فقط دلیل باریک تر شدن آیفون 7 اپل حذف این جک استاندارد نیست . 

 

آیفون 7 اپل

 

اپل میخواهد از روش بسته بندی که به اصطلاح ” fan-out ” نامیده میشود برای اولین بار بر روی آیفون 7 استفاده کند . استفاده از این تکنولوژی منجر به فشرده شدن مدار آنتن و در نتیجه طراحی نازکتر مادربورد میشود . اپل با ” fan-out ” به آرزوی دیرینه خود در داشتن فضای بزرگتر برای طراحی باطری نیز دست یافته است . این تکنولوژی از تراشه های سیلیکونی و تراشه های نیمه هادی بهره میبرد . 

همه چیز با تکنولوژی ” fan-out ” بر روی آیفون 7 تغییر خواهد کرد . ماژول مدار آنتن ( ASM )‌ آیفون 7 که با ترکیب مواد سیلیکونی و گالیم آرسنید به دست آمده است و وظیفه آرسنید گالیم در آن برای دریافت سیگنال های قوی میباشد با ” fan-out ” باریکتر و کوچکتر میشود که نتیجه آن فضای بیشتر برای باطری میباشد . 

 

آیفون 7 اپل

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373