لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس ضخیم تر میشوند

آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس ضخیم تر میشوند

آیفون ۷ اپل را میتوان به عنوان پر انتظارترین گوشی حال حاضر دنیا نامید . باز هم تصاویر جدیدی از آیفون ۷ اپل به بیرون درز کرده است که حکایت از ضخامت بیشتر این گوشی نسبت به نسل حال حاضر دارد . تصاویر یادشده که ضخامت آیفون ها را درخود ثبت کرده است ، نشان از قطور شدن این ۲ پرچم دار جدید اپل دارند . 

در حال حاضر آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس ضخامتی برابر با 7.1 میلی متر دارند . در تصاویر منتشر شده ضخامت آیفون ۷ با ۰.۱ میلی متر بیشتر به قطر ۷.۲ میلی متری رسیده است و آیفون ۷ پلاس نیز با افزایش ۰.۲ میلی متری به ضخامت ۷.۳ میلی متری رسیده است .

در مورد سایر مشخصات ظاهری و اندازه آیفون ها ، باید بگوییم که هیچ تغییری نکرده است . ارتفاع آیفون های ۷ مانند آیفون های ۶اس همچنان ۱۳۸.۳ میلی متر خواهد بود و عرض آن ها نیز ۶۷.۱ میلی متر میباشد . آیفون ۷ پلاس نیز مانند آیفون های ۶اس پلاس با ابعادی برابر با ۱۵۸.۲ میلی متر در ارتفاع و ۷۷.۹ میلی متر در عرض به بازار عرضه خواهد شد .

بسیاری از کاربران و مصرف کنندگان اپل انتظار دارند که آیفون ۷ با افزایش ضخامتی که خواهد داشت ، دارای زمان مفید باطری بیشتری باشد . 

 

آیفون ۷ اپل

 

همان طور که مشاهده میکنید آیفون ۷ دارای تک ماژول دوربین خواهد بود و آیفون ۷ پلاس با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد . آیفون ۷ پلاس به اسمارت کانکتور مجهز خواهد بود که توسط آن میتوانید از کیبورد هوشمند اپل بهره ببرد . 

 

آیفون ۷ پلاس اپل

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373