لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

به زودی محصولات اپل با متن Designed by apple in california assembled in india وارد بازار خواهد شد

به زودی محصولات اپل با متن Designed by apple in california assembled in india وارد بازار خواهد شد
همان طور که میدانید اپل از گذشته دور قصد دارد که محصولاتش را در کشور هند هم تولید کند . کشوری که دومین بازار بزرگ فروش گوشی های موبایل را پس از چین دارد . حالا به نظر میرسد که هند ، با این پیشنهاد کشور اپل موافقت کرده است و میخواهد به اپل اجازه دایر کردن کارخانه تولید محصولاتش را بدهد . 
به نظر میرسد که تولید محصولات اپل در خاک کشور هند از آوریل سال ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد . اهالی کوپرتینو برای انجام این پروژه با شرکت تایوانی تولیدکننده موبایل به نام “ویسترون” وارد مذاکره و همکاری خواهند شد .
محل ساخت آیفون در خاک هند و در شهر بنگلور خواهد بود. ویسترون قصد دارد کارخانه ای را در شهرک صنعتی پینیا نزدیک بنگلور راه اندازی کند . شهر بنگلور قطب فناوری شرکت اپل میباشد و همین موضوع باعث شده است اپل این موضوع را به صورت کاملا جدی پیگیری کند . 
پیش تر به نظر میرسید که اپل میخواهد تولیدات آیفون و محصولات دیگرش را به شرکت چینی فاکسکان بدهد . همان شرکتی که در حال حاضر در خاک چین مشغول تولید آیفون میباشد ، اما قراردادهای زیاد این کارخانه با سایر شرکت ها باعث شده است آن ها نتوانند این کار را برای اپل انجام دهند .
 
در انتها لازم میدانم که پیشتر جلوی سواستفاده های بازار ایران و همکارهای گرامی را از ورود آیفون های هندی بگیرم و یک نکته مهم را متذکر شوم :
متاسافانه هر خبر و اتفاقی که در کشور رخ میدهد ، بازاری های محترم به نفع خودشون همه چیز را تمام میکنند . از همین الان اعلام میکنیم که چنانچه آیفون ساخت کشور هند وارد بازار شد ، کیفیتشان هیچ تفاوتی با آیفون های ساخت کشور چین نخواهد داشت (چرا که اپل استانداردهای خاصی را برای تولید آیفون رعایت میکند) و از دادن پول بیشتر بابت گرفتن آیفون ساخت کشور چین حتما خودداری کنید .
پیش بینی میشود که بازار سیاهی در مورد آیفون های چینی رخ دهد که سود آن فقط به جیب بازاری های سواستفاده کننده خواهد رفت . 
 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373