لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فاکسکان ربات را جایگزین نیروی انسانی خواهد کرد

فاکسکان ربات را جایگزین نیروی انسانی خواهد کرد
دای جیا پنگ، مدیر اتوماسیون فاکسکان اعلام کرده است که به زودی طرح جایگزین شدن ربات به جای انسان در دست اقدام میباشد . وی اعلام کرده است که این طرح طی ۳ مرحله انجام پذیر خواهد بود . 
همان طور که میدانید شرکت فاکس کان به عنوان مهم ترین و اصلی ترین تولید کننده آیفون در سرتاسر دنیا شناخته شده میباشد . این شرکت تایوانی اخیرا تصمیم گرفته است تا یک کارخانه دیگر هم در هند راه اندازی کند . 
طرح جایگزینی ربات به جای انسان در سه مرحله انجام خواهد شد . 
مرحله اول شامل کارهایی خواهد شد که انجام دادن آن برای انسان طاقت فرسا و سخت باشد و یا اینکه به دلیل تکراری بودن کار ، همه از آن فراری باشند . 
دومین مرحله شامل بهینه سازی خطوط ربات سازی میباشد . ربات ها هم در این مرحله کاهش پیدا خواهند کرد . 
مرحله سوم و نهایی هم شامل اعمال این طرح برای کل سطح کارخانه ها میباشد . به نظر میرسد در پایان این مرحله فقط انسان هایی در زمینه مدیریت و تست و حمل و نقل مشغول به کار باشند .
با اینکه هزینه اولیه جایگزین کردن ربات به جای انسان بسیار زیاد میباشد ، اما اجرای این طرح در دراز مدت بسیار به نفع تولید کننده خواهد بود . البته یک هزینه دیگر هم ربات ها دارند و آن هم تغییر کارکرد و برنامه آن ها میباشد که با احتساب این هزینه ، باز هم نهایتا به نفع تولید کننده خواهد بود .
شرکت فاکسکان به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های کارآفرین در سطح دنیا با تعداد کارمند ۱.۲ میلیون نفر میباشد که با سیاست در پیش گرفته ، بسیاری از این افراد بیکار خواهند شد که این خلاف سیاست های اصلی کشور چین میباشد . 
البته در انتها باید به این نکته اشاره کنیم که استفاده از ربات‌، به غیر از کاهش هزینه‌ها در دراز مدت، این چنین کمپانی ها را که معمولا کارمندانشان به دلیل سختی کار خودکشی میکنند ، رهایی میدهد .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420