لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رجیستری گوشی موبایل از امروز اجرا شد

رجیستری گوشی موبایل از امروز اجرا شد
ستاد مبارزه با کالای قاچاق و ارز ، طی خبری که در هفته های گذشته اعلام کرده بود ، قصد دارد با استفاده از ترفند رجیستری گوشی ، جلوی کالاهای قاچاق را بگیرد . همان طور که میدانید ، تمامی گوشی های داخل کشور من جمله اپل و سامسونگ قاچاق هستند و هیچ راه قانونی برای ورود به کشور ندارند . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اما حساسیت روی گوشی های اپل به شدت بیشتر است . چرا این شرکت نمایندگی رسمی در ایران ندارد و بنا به گزارش های منتشر شده گذشته ، اپل به علت نداشتن خدمات برای مشتریان ، جمع آوری خواهد شد . طبق اعلام این ستاد، از روز اول مردادماه ( امروز ) گوشی‌های جدیدی که IMEI (شماره سریال) ثبت شده ندارند، در شبکه اپراتورها فعال نمی شوند . وزارت ارتباطات نیز اجرای دوباره طرح رجیستری را تایید کرده است . 
طبق گزارش فارس کمیته‌ای متشکل از نمایندگان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، وزارت صنعت، معدن و تجارت، رگولاتوری و اپراتورهای تلفن همراه برای بررسی روش اجرای مجدد رجیستری موبایل تشکیل شده که در نهایت دو طرح ارائه شده است.  
طبق سناریوی اول سیم‌کارت روی گوشی‌های قاچاق قطع خواهد شد که این طرح مورد موافقت قرار نگرفته و طبق اعلام سازمان تنظیم مقررات ارتباطات فعلا سناریوی دومی برای اجرا انتخاب شده است.  
طبق سناریویی که از امروز پایلوت آن باید اجرا می شود، IMEI گوشی های وارداتی در سامانه‌ای در وزارت صنعت ثبت و توسط سازمان تنظیم مقررات ارتباطات و اپراتورهای موبایل بررسی و تطبیق داده می‌شود.  
قرار است این طرح از اول مردادماه تا شهریور ماه اجرا شود و پس از طی یک دوره اجرای آزمایشی یک ماهه و شناسایی نقاط قوت و ضعف، احتمالا از اول مهرماه یا آبان ماه به صورت کامل اجرایی شود.  
ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز همچنین در واکنش به شائبه‌های افزایش قیمت گوشی موبایل پس از اجرای رجیستری، اطمینان داده که رجیستری هزینه جدیدی را به مصرف کننده، ‌فروشنده یا توزیع کننده کالا تحمیل نخواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت