لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

WSJ: اپل مشغول کار بر روی خودرویی الکتریکی است

WSJ: اپل مشغول کار بر روی خودرویی الکتریکی است

به گزارش WSJ ، صدها نفر از کارمندان اپل بصورت مخفیانه مشغول کار بر روی تولید خودروی الکتریکی می‌باشند. به نقل از منابع آگاه، این پروژه Titan نام دارد و در حال حاضر طراحی آن بصورت یک مینی‌ون می‌باشد.

بر اساس این گزارش تیم کوک سال گذشته این پروژه را تائید کرده است و استیو زادسکی (Steve Zadesky) نایب رئیس بخش طراحی را مسئول آن قرار داده است. زادسکی که پیش از این بعنوان مهندس در شرکت خودروسازی فورد کار می‌کرده است، چندین سال است که یکی از اعضای اپل است و در طراحی دستگاههایی همچون آیپاد و آیفون نقش داشته است. زادسکی عنوان کرده که با جمع‌آوری گروهی متشکل از 1000 نفر از متخصصین برای کار بر روی این پروژه قصد دارد ثابت کند که این پروژه برای اپل بسیار جدی بوده و تنها جنبه سرگرمی ندارد.

البته این خبر در حال حاضر تنها شایعه است و ممکن است که هیچ وقت رنگ حقیقت به خود نگیرد. همچنین اگر هم این خبر صحت داشته باشد اپل به چندین سال زمان نیاز دارد تا بتواند ایده خود را به محصولی عمومی تبدیل کند. از طرفی چند ساعت پیش از انتشار این خبر نیز  Financial Times خبری را منتشر کرد که عنوان شده بود اپل، رئیس سابق بخش تحقیق و توسعه مرسدس بنز یوهان یانگویرت (Johann Hungwirth) را استخدام کرده است.

شایعه فعالیت اپل بر روی خودرو هفته پیش و با مشاهده چندین خودروی مشکوک که مجهز به دوربین و با لوگوی اپل در نزدیکی مقر اصلی این شرکت واقع در کاپرتینو گشت می‌زدند آغاز شده بود. دو روز پس از مشاهده این خودروها الون ماسک (Elon Musk) مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا عنوان کرد که اپل بشدت در پی استخدام متخصصین این شرکت بوده است.

بنابراین فعلا تنها اخبار و شایعات شنیده شده از برخی رسانه‌ها اساس این پروژه را تشکیل داده است و هنوز از سوی اپل تائیدی برای این خبر صورت نگرفته است.

عکس مربوط به خبر طرحی مفهومی است.

sibname

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373