لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل iOS 8.1.3 را ارائه کرد

اپل iOS 8.1.3 را ارائه کرد

اپل دیشب بروزرسانی کوچک iOS 8.1.3 را برای عموم ارائه کرد. این بروزرسانی نیز همچون بروزرسانی iOS 8.1.2 تغییرات عمده‌ای ندارد و نسخه آزمایشی نیز برای توسعه دهندگان پیش از عرضه عمومی آن ارائه نشده بود. در یادداشتی که در خصوص این بروزرسانی آمده عنوان شده است که از جمله تغییرات این نسخه افزایش پایداری، ارتقای عملکرد و رفع چند باگ است. همچنین در این نسخه میزان حجم مورد نیاز برای اجرای بروزرسانی نیز کاهش یافته است.

این بروزرسانی نیز از طریق بخش Software Update در تنظیمات دستگاه و یا از طریق اتصال دستگاه به آیتونز قابل دریافت است. همچنین به افرادی که دستگاه خود را جیلبریک کرده و یا قصد جیلبریک کردن را دارند توصیه می‌شود که تا اعلام گروههای مختلف مبنی بر عرضه جیلبریک این نسخه از آن خودداری کنند.

release-note.jpg

 

همانطور که گفته شد این نسخه تغییرات چندان بزرگی نسبت به نسهه قبلی ندارد و تنها پیش از عرضه برای کارکنان اپل و خرده فروشی‌ها ارائه شده بود. اپل بطور اساسی مشغول کار بر روی بروزرسانی اصلی این شرکت یعنی iOS 8.2 است که شامل بسته طراحی WatchKit است که مخصوص تولید نرم افزار و بازیهای مربوط به ساعت اپل است. هنوز زمان عرضه iOS 8.2 مشخصی نشده است ولی بر اساس گمانه زنی‌ها این سیستم عامل همرمان با عرضه ساعت اپل ارائه خواهد شد. تیم کوک در جلسه‌ای که روز گذشته در خصوص اعلام وضعیت مالی این شرکت داشت عنوان کرد که تولید ساعت اپل در حال حاضر طبق برنامه پیش می‌رود و این شرکت قصد دارد که این محصول را در ماه آپریل عرضه کند

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373