لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

احداث کارخانه تولید آیفون در هند

احداث کارخانه تولید آیفون در هند

فاکسکان کارخانه تولید آیفون در هندوستان میزند : 

شرکت فاکسکان تصمیم گرفته است تا با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد دلاری ، یک کارخانه تولید آیفون در کشور هندوستان احداث کند . گزارشات حاکی از این است که دو کمپانی اپل و فاکسکان پس از به نتیحه رسیدن مذاکرات اولیه ، با دولت هند نیز به توافق رسیده اند و محل احداث این کارخانه را نیز مشخص کرده اند . 

بر اساس گزارش اکونومیک تامیز هند ، شرکت فاکسکان و اپل مذاکراتشان برای احداث این کارخانه که فقط وظیفه تولید آیفون دارد ، به مراحل آخر نزدیک شده است . این کارخانه در یک زمین ۱٫۲۰۰ هکتاری در ماهاراشترای هندوستان قرار خواهد گرفت . پیش بینی شده است که زمان مورد نیاز برای احداث این کارخانه حدود ۱۸ ماه باشد . جالب است بدانید فاکسکان در نظر دارد تا انتهای سال ۲۰۲۰ بین ۱۰ تا ۲۰ کارخانه تولید آیفون در سراسر دنیا راه اندازی کند . پیش تر این شرکت تایوانی کارخانه تولید نوکیا را در هند راه اندازی کرده بود که این کارخانه در سال ۲۰۱۴ به کار خود پایان داد . تعداد ۴.۵۰۰ نفر کارمند و کارگر این کارخانه تولید آیفون و تازه تاسیس را اداره خواهند کرد . 

شرکت اپل یک مرکز تحقیقاتی نیز در حیدرآباد هند افتتاح خواهد کرد . گویا تسهیل روابط هند با سایر کشورها که امسال با تغییر سیاست ها رخ داد بسیار در ایجاد چنین روابطی تاثیر گذار بوده است . 

تیم کوک در اظهار نظر اخیرش ، کشور هند را چین دوم نامید و بیان کرد که این کشور باید تا ۱۰ سال آینده یک اقتصاد موفق مانند چین داشته باشد .

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420