لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پخش فایلهای صوتی و تصویری آیفون و آیپد در تلویزیون اپل توسط نرم افزار AllCast

پخش فایلهای صوتی و تصویری آیفون و آیپد در تلویزیون اپل توسط نرم افزار AllCast

نرم افزار پخش مدیای AllCast به تازگی وارد اپ استور اپل شده است. این نرم افزار محبوب تا پیش از این تنها برای سیستم عامل اندروید منتشر شده بود ولی دیروز توسط  توسعه دهندگان شرکت CyanogenMod برای iOS نیز عرضه شد.

این نرم افزار امکان پخش طیف وسیعی از مدیا همچون ویدیو، عکس، موسیقی و.. را بصورت آنلاین و یا ذخیره شده درون انواع دستگاههای پخش از جمله تلویزیون اپل و دیگر دستگاههای ست تاپ باکس و همچنین دستگاههای مختلف سازگار با DLNA همچون Xbox، پلی استیشن و… را فراهم می‌کند.

علاوه بر این این نرم افزار منابع آنلاین محبوب همچون اینستاگرام، DropBox، Google Drive و دیگر سرویسها را نیز پشتیبانی کرده و با انواع برندهای تلویزیون هوشمند همچون سامسونگ، سونی، پاناسونیک و… سازگار است.

نسخه آزمایشی اندروید این نرم افزار ماه گذشته برداشته شد. با ورود به این نرم افزار می‌توانید تمامی محتویات تصویری و صوتی درون دستگاه iOS خود را در تلویزیون و یا کنسول مورد نظرتان مشاهده کنید. تکنولوژی این نرم افزار همانند سرویس AirPlay است که مخصوص کاربران اپل است و تنها تفاوت این دو سرویس پشتیبانی AirPlay از ویژگی Mirroring است که توسط آن امکان استفاده از تلویزیون اپل بعنوان صفحه نمایشگر مک و یا دستگاه iOS امکان پذیر می‌شود.

نرم افزار AllCast بصورت رایگان در فروشگاه اپ استور قابل دریافت است و با پرداخت 5 دلار می‌توانید نسخه Premium این سرویس را دریافت کنید که فاقد تبلیغات است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420