لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی چند اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه برای آیفون

معرفی چند اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه برای آیفون

آیا می‌خواهید زبان فرانسه را بیاموزید؟ یا حداقل می‌خواهید بدانید که معنی جملات ساده فرانسوی چیست؟ پس با ما همراه باشید تا چند اپلیکیشن مفید در این زمینه را به شما معرفی کنیم.

حدود 77 میلیون فرد فرانسوی‌زبان در 40 کشور مختلف وجود دارد و 50 میلیون نفر نیز این زبان را به عنوان زبان دوم خود صحبت می‌کنند. علاوه بر فرانسه، فرانسوی‌زبانان در کشورهایی همچون کانادا، بلژیک، مراکش و کارائیب زندگی می‌کنند.

سری به اپلیکیشن‌های آموزشی زدیم و چند اپلیکیشن مناسب برای آموزش زبان فرانسه را برای شما پیدا کردیم. اگر یکی از اهداف اصلی شما یادگیری زبان فرانسوی است یا صرفاً برای سرگرمی می‌خواهید این زبان را بیاموزید، اپلیکیشن‌های زیر به شما کمک خواهند کرد.

Duolingo.jpg
این اپلیکیشن که برنده بهترین اپلیکیشن اپل در سال 2013 بوده است، بهترین اپلیکیشن رایگان در این زمینه محسوب می‌شود. Duolingo از طریق رویکرد بازی‌گونه خود، از روش یادگیری از طریق عادت بهره می‌برد تا شما لغات را به خاطر بسپارید. همچنین این اپلیکیشن لغات قبلی را که قبلاً یاد گرفته‌اید، با عبارت‌های جدید ادغام می‌کند و بدن طریق شما را به چالش می‌کشد. از جمله معایب این اپلیکیشن می‌توان به این موضوع اشاره کرد که شما نمی‌توانید به هنگام یادگیری افعال، جنسیت آن را انتخاب کنید و گرامر در این اپلیکیشن در درجه دوم اهمیت قرار دارد. این اپلیکیشن برای درس‌های نوشتاری و املا بسیار مناسب است؛ اما برای تمرین گفتار خیلی کارآمد نیست.
اگر از فلش کارت خوشتان می‌آید، از این اپلیکیشن نیز خوشتان خواهد آمد. این اپلیکیشن افعال فرانسوی را طبق زمان سازمان‌دهی کرده و تمریناتی آماده می‌کند تا زمان افعال مختلف را تمرین کنید. این اپلیکیشن برای بازبینی آنچه در گذشته یاد گرفته‌اید، بسیار مفید است.
این اپلیکیشن بسیار کامل است؛ زیرا دارای تمریناتی است که از گفتگوی افراد بومی فرانسه استفاده کرده است. این اپلیکیشن دارای درس‌هایی در زمینه لغات، گرامر و مکالمات ضبط شده است. تمام این قابلیت‌ها باعث می‌شود که این اپلیکیشن همانند یک دوره آموزشی زبان فرانسه به نظر برسد. توجه داشته باشید که این اپلیکیشن رایگان است.
این اپلیکیشن برای افراد غیرحرفه‌ای که نمی‌خواهند برای چنین اپلیکیشنی پول بدهند، مناسب است. iVerb French فهرستی الفبایی از افعال فرانسه را ارائه می‌دهد. زمانی که فعلی را انتخاب می‌کنید، صرف‌های مختلف آن نمایش داده می‌شود، مانند «Être. Je Suis; Tu Est; Il Es». همان‌طور که تمام افرادی که زبان فرانسوی می‌آموزند، می‌دانند، سخت‌ترین بخش زبان فرانسه، کاربرد درست افعال استثناء است.
این اپلیکیشن فوق‌العاده است. این اپلیکیشن لغات را از طریق تصاویر کارتونی و داستانی به شما یاد می‌دهد. به عنوان مثال در قسمت اول، دو موجود فضایی می‌خواهند تصمیم بگیرند که چه کسی را آزاد کنند: Edith Piaf،Napoleon یا Victor Hugo. هر تمرینی یک سرویس اصلاح دارد که یادگیری شخصی را فراهم می‌آورد.
footofan

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373