لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا آیفون 7 ، ارزش خرید دارد ؟

آیا آیفون 7 ، ارزش خرید دارد ؟
آیفون 7 در مراسم چهارشنبه شب ساعت 9.30 شب توسط شرکت اپل در کنفرانس هر ساله معرفی شد . مراسمی که در آن تقریبا همه چیز از محصولات اپل عوض شد و میشود گفت که یکی از بهترین کنفرانس های اپل بود .
آیفون هم از این مقوله جدا نبود و پیشرفت های چشم گیری در آن رخ داده است . سوالی که ذهن خیلی از کاربران اپلی را مشغول کرده است ، این میباشد که آیا فروش آیفون 6اس و خرید محصول جدید چقدر ممکن است مفید باشد و اصلا آیفون 7 ارزش این معامله را دارد ؟ آیا آیفون 6اس را بفروشند و به آیفون جدید مهاجرت کنند ؟ با ما در ادامه همراه باشید .
برای پاسخ به سوال بالا میبایست کاربران آیفون را به چند دسته تقسیم کنیم و هر فردی با توجه به وضعیت خودش ، تصمیم به خرید محصول جدید بکند :
۱ – خوره های آیفون : این دسته از افراد مشخصا هر گوشی جدید از اپل که معرفی میشود ، جز اولین نفرها هستند که آن را دستشان می گیرند و همیشه به روز هستند . تکلیف این دسته مشخص میباشد . به قول معروف پول عشقشان را میپردازند و در اولین فرصت به آن دسترسی پیدا میکنند . بنابراین از همین الان میشود گفت که این محصول فوق العاده ، مبارکشان باشد .
۲ – گیمرها : بسیاری از کاربران هستند که از گوشی موبایل به عنوان کنسول بازی استفاده میکنند . بازی های گرافیک بالایی که بسیار قدرتمند شده اند و به هیچ عنوان از بازی های آنلاین و گرافیکی PC و یا کنسول کم نمی آورند ، روی پلتفرم iOS کم نیستند . این گونه افراد هم باید به فکر مهاجرت به آیفون 7 باشند . چرا که گرافیک و پردازنده بسیار قوی تر شده است و برای اجرای بازی باید محصول جدید را تهیه کنند .
۳ – عکاس ها : اینقدر دوربین گوشی های هوشمند قوی شده است که به راحتی میتوان خاطره ها و عکس های فوق العاده حرفه ای با آن تهیه کرد . بیشتر صحبتمان سر آیفون 7 پلاس میباشد . آیفونی که مجهز به دوربین دوگانه شده است و به قول تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل ، به راحتی میتوان از دوربین های حرفه ای گذشت و سراغ آیفون 7 آمد . افرادی که از گوشی به عنوان دوربین ثبت خاطرات و یا به عنوان وسیله ای برای حرفه عکاسی استفاده میکنند باید به فکر تهیه محصول جدید باشند تا از دنیای عکاسی عقب نمانند .
۴ – عاشقان رنگ مشکی : شاید باور این موضوع کمی سخت باشد که عاشقان رنگ مشکی ، قصد خرید آیفون جت بلک را دارند . اما بسیاری از مشتریان ، فقط به خاطر رنگ زیبای جت بلک قصد خرید این محصول را دارند .
۵ – آیفون ۶ و آیفون ۶اس دارها : این دسته از افراد اگر استفاده معمولی از آیفون را دارند و فقط برای کارهای روزمره از گوشی شان استفاده میکنند ، به نظر میرسد که تجربه تازه ای را روی آیفون 7 به دست نیاورند . هر چند داشتن یک گوشی جدید با قدرت بیشتر و البته دکمه هوم جدید بسیار لذت بخش است . انتخاب با خودشان میباشد .
۶ – آیفون ۶ پلاس و آیفون ۶اس پلاس دارها : این دسته از افراد کمی خاص تر از دسته ۵ میباشند و حتما تجربه بهتری را در داشتن آیفون 7 پلاس خواهند داشت . آیفون 7 پلاس دارای دوربین جدید و دوگانه ای میباشد که لذت استفاده از گوشی را دوچندان میکند . توصیه ما این میباشد که این دسته از افراد هم اگر مشکل خاصی در تهیه آیفون 7 ندارند ، این محصول را تهیه کنند .
در انتها باید به این نکته اشاره کنیم که اپلی ها هیچ وقت از مهاجرت به محصول جدید پشیمان نخواهند شد . هیچ وقت تجربه آتش سوزی را نخواهند چشید و آیفون 7 مانند محصول جدید سامسونگ به مشکلی برنخواهد خورد . اپل همچنان با قدرت و پشتیبانی رو به جلو می تازد .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420