لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون تاثیرگذارترین گجت تاریخ نام گرفت

آیفون تاثیرگذارترین گجت تاریخ نام گرفت

آیفون تاثیرگذارترین گجت تاریخ نام گرفت :

پس از اینکه استیوجابز ۵ مرتبه و تیم کوک ۳ مرتبه به عنوان مردان تاثیرگذار تاریخ آمریکا انتخاب شدند ، این بار نوبت گجت و محصول خارق العاده‌یشان بود تا این لقب را یدک بکشد . آیفون تاثیرگذارترین گجت هوشمند کل تاریخ شد . 

نشریه تامیز از اپل به عنوان یک شرکت تاثیر گذار در روند زندگی مردم یاد کرد و یادآور شد که این کمپانی عظیم ، با تولیدات خودش ، بازار را رونق داده است و نوع نگرش ما به تکنولوژی را تغییر داده است . آیفون اولین گوشی هوشمند دنیا نیست ، اما اولین گوشی میباشد که لقب تاثیرگذارترین گجت تاریخ را یدک میکشد . این در حالی است که دنیا پر از گوشی‌های هوشمند شده است و همچنان اپل در صدر این لیست میدرخشد . 

گوشی‌های هوشمند اپل همچنان از استقبال و فروش خوبی در سطح کل دنیا برخوردار هستند و باید بدانید برای دریافت گوشی آیفون SE باید تا ۳ هفته صبر کنید . تیم کوک اخیرا در مورد افت محسوس ارزش سهام شرکتش این گونه سخن رانده است : ” منتظر خلاقیت‌ها و نوآوری های دیگری از سمت باشید ، طوری که دنیا را بدون آن ها نمیتوانید تصور کنید ” . 

اپل در بین ۵۰ گجت برتر نشریه‌ی تایمز گزینه‌های دیگری نیز برای عرض اندام دارد . جایگاه سوم در اختیار سیستم عامل محبوب لپتاپ های اپل یعنی  مکینتاش ، رتبه‌ی نهم از آن آیپاد ، مکان ۲۵ ام در اختیار آیپد و سرانجام رتبه‌ی ۳۸ مربوط به آی‌بوک است . 

جالب است بدانید در این لیست ۵۰ تایی خبری از اپل واچ نمیباشد و این گجت پوشیدنی محبوب از نظر تامیزی‌ها تاثیر گذار نبوده‌اند . میتوانید لیست کامل این محصولات را در سایت تایم ببینید . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420