لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا خرید آیپاد تاچ در سال 2017 ارزش دارد؟

آیا خرید آیپاد تاچ در سال 2017 ارزش دارد؟
ما هم اکنون در سال 2017 هستیم و در این سال انتظار داریم که اپل در تمامی چرخه‌ها و خصوصا آیفون تغییرات اساسی ایجاد کند. حال یکی از دسته محصولات اپل که مدت‌هاست در سکوت هستند و خبری از آن‌ها نیست، آیپادهای اپل است. درحال حاضر، آیپاد نسل ششم اپل همچنان به فروش می‌رود، اما آیا خرید این محصول در سال 2017 ارزش دارد؟
 
آیپاد تاچ نسل ششم اپل در واقع تلفیقی از آیفون‌های جدید و قدیمی اپل درکنار مفهوم اصلی یک آیپاد تاچ است. آیپاد تاچ از یک بدنه تمام فلزی استفاده می‌کند و ظاهر قسمت پشتی آن می‌تواند تا حدی شبیه به یک آیفون 7 باشد و نکته جالب اینجاست که این محصول در سال 2012 معرفی شده است؛ یعنی 4 سال قبل از عرضه آیفون 7. ضخامت و وزن دستگاه نیز فوق العاده کم است که باعث می‌شود آیپاد به یک محصول خوش دست و جمع و جور تبدیل شود. نمایشگر آیپاد تاچ نسل 6 اپل یک نمایشگر 4 اینچی با رزولوشن 1136 در 640 می‌باشد که دقیقا مشابه صفحه نمایش به کار رفته در آیفون 5، آیفون 5 اس و آیفون اس ایی می‌باشد. این اندازه نمایشگر شاید برای هرکسی جذاب نباشد اما بازهم می‌توان کاربرانی را یافت که به دنبال نمایشگرهایی جمع و جور هستند.
 
maxresdefault.jpg
 
قلب تپنده آیپاد تاچ اپل، یک پردازنده A8 اپل در کنار پردازنده M8 برای ثبت حرکات می‌باشد و اگر مقایسه ای داشته باشیم، می‌توان گفت که قدرت این دستگاه با یک آیفون 6 یا یک اپل تی وی نسل چهار نسبتا برابری می‌کند و برای همین می‌توان با آن به انجام بازی‌های جذاب پرداخت. دوربین 8 مگاپیکسلی به کار رفته در آیپاد تاچ نسل ششم شاید به اندازه آیفون‌های 6 و 6 پلاس نباشد اما بازهم کیفیت عکاسی و فیلمبرداری به این محصولات نزدیک است. قابلیت فیلم برداری فول اچ دی و اسلوموشن با نرخ 120 نیز وجود دارد. همانند سایر محصولات 4 اینچی اپل، دوربین جلوی این محصول نیز تنها 1.2 مگاپیکسل است که برای عاشقان سلفی چندان مناسب نیست. حال بیایید جمع بندی کنیم؛ آیا آیپاد تاچ اپل در سال 2017 ارزش خرید دارد؟ این محصول در چهار نسخه 16، 32، 64 و 128 گیگابایتی عرضه می‌شود که قیمت مدل پایه برابر 199 دلار و قیمت بالاترین مدل برابر 399 دلار می‌باشد.
 
ipod-touch-5th-gen-all-row.jpg
 
اینجا همه چیز به استفاده و نیاز شما برمی‌گردد؛ اگر می‌خواهید که سیستم عامل iOS را در قالب دستگاهی زیبا و جمع و جور و البته قدرتمند تجربه کنید، آیپاد تاچ نسل ششم اپل همچنان ارزش خرید بالایی دارد و می‌تواند کاربران را راضی نگه دارد. از نظر ما، مقصود اپل از عرضه این آیپاد برای کاربرانی است که بیشتر به دنبال تجربه iOS در محصولی شبیه به آیفون است، اما اگر فکر می‌کنید که آیپاد تاچ 6 کاملا جایگزین یک آیفون می‌شود، بهتر است به فکر خرید آیفون اس ایی یا آیفون 5 اس باشید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373