لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 7 | بررسی مشخصات ، قیمت ، زمان عرضه گوشی اپل 7 – به روز شده – 8.4.1395

آیفون 7 | بررسی مشخصات ، قیمت ، زمان عرضه گوشی اپل 7 – به روز شده – 8.4.1395

معرفی کامل آیفون 7 اپل ، بررسی مشخصات ، زمان عرضه و قیمت ایفون ۷ :

1 – زمان عرضه آیفون 7 اپل

– اولین موردی که باید در مورد گوشی آیفون 7 اپل بدانیم زمان معرفی آن میباشد . حجم بسیاری از سوالات که کاربران در بخش نظرات و انجمن و یا از طریق تماسهای تلفنی با مجموعه ما دارند مبتنی بر موارد زیر می باشد :

گوشی اپل آیفون 7 کی میاد ؟

آیا الان آیفون 6 بخرم و یا صبر کنم تا آیفون 7 بیاد ؟

مشخصات فنی ایفون ۷ چه خواهد بود ؟ و ده ها سوال مشابه ،،،

زمان عرضه رسمی آیفون شرکت اپل مدل آیفون ۷ و یا حتی با اسمی دیگر مثلا آیفون پرو ،  7 اکتبر 2016 مطابق با 16 مهر 1395 تاریخ معرفی آیفون جدید اپل  (7 آیفون اپل) خواهد بود . اپل معمولا در این تاریخ میزبان یک رویداد بزرگ میباشد و بعید به نظر میرسد که این سنت دیرینه را حفظ نکند . در این تاریخ منتظر خبرهای شگفت آوری در دنیای تکنولوژی از کوپرتینو باشید . پیش تر اپل معرفی آیفون های شگفت انگیزش را در سپتامبر هر سال انجام میداد . نباید منتظر سنت شکنی اپل باشیم .

 

تاریخ عرضه گوشی آیفون 7 اپل

 

2 – نسخه های عرضه شده آیفون 7 اپل :

همانند ورژن های قبلی آیفون یعنی آیفون 6 و آیفون 6S ، محصول جدید اپل نیز دارای دو نسخه خواهد بود. یعنی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس . هر چند منابع متفاوتی خبر از انتشار آیفون 7C و همچنین مدل دیگری از آیفون با نام آیفون پرو نیز داده اند . در تاریخ نگارش مجدد این نوشته ، شایعاتی پیرامون آیفون ۷ در ۳ نسخه منتشر شده است . انتشار آیفون ۷ ، انتشار آیفون ۷ پلاس و انتشار آیفون ۷ پرو . نسخه آیفون ۷ پرو از پورت اسمارت نیز بهره خواهد برد . اخبار زیادی پیرامون این سه مدل پیشتر در سایت منتشر شده است .

 

آیفون ۷ اپل - مدل های مختلف آیفون ۷ اپل - آیفون ۷ پرو - آیفون ۷ پلاس

 

3 – طراحی ظاهری آیفون 7 اپل : 

  • Display و صفحه نمایش آیفون 7 اپل :

 صفحه نمایش آیفون های جدید اپل توسط شرکت Japan Display طراحی و تولید شده است . این شرکت جز برترین و بزرگترین تولید کنندگان قطعات سخت افزاری برای شرکت هایی چون اپل میباشد .

آنها به تازگی نسل جدیدی از صفحه نمایش Pixel Eyes LCD را معرفی کرده اند که دارای ویژگی های زیر میباشد :
حاشیه های قاب 0.5 میلی متر میباشد که نسبت به مدل قبلی 0.3 میلی متر نازک تر شده است .
صفحه نمایش جدید میتواند قلم با ضخامت 1 میلی متر را تشخیص دهد . این در حالی است که آیفون 6 اس نمیتواند قلم های زیر 2 میلی متر را تشخیص دهد و این امر برای طراحان و هنرمندان میتواند بسیار مفید واقع گردد تا با دقت بسیار بیشتری بتوانند طراحی کنند .
بی نظرترین ویژگی جدید این نوع نمایشگرها که در آیقون 7 بکار گرفته شده است این میباشد که با انگشتان خیس هم میتوان با آن کار کرد .

 

صفحه نمایش ضد آب گوشی آیفون 7 اپل

 

  • آیفون 7 ضد آب است ؟

استفاده اپل از این نوع صفحه نمایش ضد آب شایعات و احتمالات پیرامون عرضه آیفون 7 ضد آب را بسیار قوی کرده است . تصور کنید که در زیر باران شدید هستید و به راحتی میتوانید همچنان با گوشی آیفون 7 کار کنید . با توجه به اخبار جدید یکی دیگر از دلایلی که میتوان به آن در مورد مقاومت بیش از حد آیفون ۷ در مقابل آب اشاره کرد ، استفاده از دکمه های لمسی به جای دکمه های فشاری است . میتوانید خبر کامل را در پست ” آیا آیفون 7 ضد آب خواهد بود ” بخوانید .

  • خطوط برآمده پشت آیفون :

با عرضه آیفون 6 بسیاری از مشتریان از وجود خطوط برآمده پشت آیفون اعلام نارضایتی کرده بودند . اخبار جدید حاکی از آن است که اپل در گوشی آیفون 7 این برآمدگی ها را به طور کامل محو کرده است و حتی اگر به دنبال آن بگردید , آنها را نخواهید یافت . در اخبار جدیدی که تا تاریخ 8.4.1395 منتشر شده است و حتی عکس های لو رفته زیادی از پشت آیفون 7 به بیرون درز پیدا کرده است ، از قرار گرفتن آنتن های گوشی در قسمت های فوقانی و تحتانی آیفون حکایت دارد . میتوانید شکل زیر را در مورد قسمت پشتی آیفون 7 تصور کنید .

 

مشخصات آیفون 7 اپل

 

4 – صفحه نمایش آیفون 7 اپل چند اینچ خواهد بود ؟

اندازه صفحه نمایش آیفون 7 مانند دو ورژن قبلی آیفون یعنی آیفون 6 و آیفون 6 اس همچنان 4.7 و 5.5 اینچ خواهد بود . البته آیفون 7 پرو طبق شایعات در قدوقامت 5.8 اینچ به بازار عرضه خواهد شد . اگر چنین اتفاقی رخ دهد ، یک آیفون حرفه ای که از آن بعنوان تبلت نیز میتوان استفاده کرد ، بازار را تسخیر خواهد کرد . البته آیفون پرو نیز به اسمارت کانکتور برای ساپورت صفحه کلید مجهز خواهد بود .

 

آیفون جدید اپل - آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

 

  • برآمدگی دورین پشت :‌

 یکی از بهترین خبرهایی که میشود در مورد آیفون 7 داد این هست که دیگر خبری از برآمدگی دوربین پشت نخواهد بود و اپل گوشی جدیدش را همانند آیفون های 5 اس طراحی کرده است . البته باید به این نکته اشاره کنیم که آیفون این برآمدگی های در آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ پرو به دلیل استفاده از دوربین دوگانه همچنان باقی خواهد ماند .

 

دوربین آیفون جدید اپل - دوربین آیفون 7 اپل

 

 دوربین آیفون ۷ اپل

5 – حذف دکمه هوم در ایفون ۷ :

اپل اختراعی را در اوایل سال 2015 ثبت کرده است که به حذف دکمه هوم منجر خواهد شد . در آیفون 7 کل صفحه نمایش اثر انگشت را ساپررت خواهند کرد . این ایده بسیار جذاب به نظر میرسد و اصلا دور از ذهن نمی باشد . طبق اخبار جدید  باید بگوییم که این ایده در مورد آیفونی که در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد ، عملی میباشد . به احتمال فراوان دکمه هوم آیفون ۷ از تکنولوژی که در مک بوک های جدید استفاده شده است بهره خواهد گرفت و دکمه هوم آیفون ۷ از حالت فشاری به حالت لمسی تغییر خواهد کرد . البته برای ریستارت کردن گوشی هم احتمالا از یکی از دکمه های صدا استفاده خواهد شد .

 

دکمه هوم آیفون ۷ اپل

 

  • رنگ بندی آیفون 7 اپل :

این ورژن از آیفون علاوه بر رنگ های : طلایی , نقره ای , خاکستری و رزگلد به احتمال بسیار زیاد با رنگ صورتی نیز ارایه خواهد شد که البته شایعات ارایه آیفون صورتی رنگ ، قبل از ارایه ورژن ۶ گوشی اپل نیز به گوش می رسید اما چیزی که شاهد آن بودیم ارایه رنگ رز گلد ازجانب اپل بود .

اخبار جدید منتشر شده که در تاریخ ۸.۴.۱۳۹۵ به بیرون درز کرده است ، حکایت از انتشار آیفون ۷ با رنگ بندی رزگلد ، طلایی ، نقره ای ، خاکستری (این رنگ کمی پررنگ تر شده است) و مشکی دارند . این خبر توسط وب سایت Macotakara منتشر شده است و آن ها به این موضوع اشاره کرده اند که کسی که این خبر را داده است ، در موقعیت مکانی نزدیک اپل قرار داشته است .

 

 رنگ های آیفون 7 اپل

 

  • حذف جک هدفون 3.5 میلی متری در آیفون ۷ اپل :‌

با توجه به اینکه اپل خواهان باریکتر کردن آیفون 7 و آیفون 7 پلاس میباشد و با توجه به گزارش منتشر شده از سوی بارکلیز , تحلیلگران , کریستوفر هملگام انتظار میرود هدفون استاندارد 3.5 میلی متری از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس حذف شود و به جای آن از هدفونی استفاده شود که با پورت استاندارد شرکت اپل یعنی لایتنینگ کار کند . با توجه به اینکه اپل سیستم حذف نویز توسعه داده شده را در اختیار دارد انتظار میرود که هدفون جدید نویز گیر باشد و کیفیت فوق العاده بهتری داشته باشد . البته لازم به ذکر میباشد که اپل در حال ساخت هدفون های بی سیم با قابلیت حذف نویز میباشد که درون جعبه گوشی آیفون 7 نخواهد بود و بصورت جداگانه عرضه خواهد شد .

تقریبا میشود گفت که این خبر قطعا اتفاق خواهد افتاد . چرا که تمامی خبرگذاری ها آن را تایید کرده اند . حتی عکس های فاش شده این خبر را تایید میکند . میتوانید بعضی از عکس های لو رفته را ببینید .

 

حذف جک هندزفری در آیفون ۷ اپل

 

 

هندزفری گوشی های ایفون 7

 

6 – کیفیت دوربین آیفون 7 : 

شرکت اپل از سال پیش که شرکت اسراییلی LinX را خریداری کرد , ایده طراحی یک دیوایس با 2 دوربین عقب را پرورش داد . LinX مدعی بود که با استفاده از سنسورهای کوچک در چند لنز و پیکر بندی چند دیافراگمی و نرم افزارهای خاص قادر به تولید تصاویری با کیفیت در حد دوربین های DSLR میباشد . این دوربین در شرایط نور کم عرض اندام خواهد کرد .

( دوربین های DSLR دوربین های بسیار حرفه ای میباشند که عکاسان و فیلم برداران حرفه ای از آن استفاده میکنند ) . علاوه بر این شواهد , مینگ-چی کو تحلیل گر نام آشنای اپلی از انتشار اپل آیفون 7 پلاس با 2 دوربین در عقب خبر داده است .
حال به بررسی این 2 دوربین خواهیم پرداخت :‌ هر دو لنز آیفون 7 پلاس 12 مگاپیکسل خواهند بود . یکی از این ماژول ها تثبیت کننده تصویر اپتیکال (‌لرزشگیر) میباشد . دوربین بعدی دارای لنز تله فوتو با 2 تا 3 برابر زوم اپتیکال است .

آیفون ۷ در دو نسخه آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ پرو از این ویزگی بهره خواهد برد و در آیفون ۷ فقط همان یک دوربین خواهد بود . البته لنز دوربین تکی آیفون ۷ بزرگتر خواهد شد که کیفیت بسیار بهتری را به ارمغان خواهد آورد . میتوانید عکس تک ماژول دوربین آیفون ۷ را که جز عکس های لو رفته است، مشاهده کنید .

 

دوربین آیفون ۷ اپل

 

دوربین آیفون جدید اپل

 

میتوانید تصاویر لو رفته ماژول دوربین دوگانه آیفون ۷ را مشاهده کنید .

 

iphone-7.jpg

iphone-6.jpg

7 – شارژ بیسیم در آیفون 7 اپل :

اپل در اواخر سال 2012 حق اختراعی در حوزه میدان نزدیک رزونانس مغناطیسی ثبت کرد که دستگاه ها را قادر به شارژ تا فاصله 3 فوتی ( 1 متری ) میکرد . با توجه به این حق اختراع سایت های خبری طی گزارشاتی را منتشر کرده اند که اپل با شرکای آسیایی خود بر روی پروژه شارژر بی سیم به توافقاتی رسیده است . در حال حاضر برای استفاده از شارژرهای بی سیم دستگاه باید روی یک دستگاه قرار گیرد . این گزارش به چگونگی کار کرد این شارژر اشاره ای نکرده است . نکته دیگر این میباشد که اپل هنوز برای استفاده از این نوع شارژر برای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس هیچ تصمیمی را اتخاذ نکرده است . 

احتمال عرضه شارژر بیسیم برای گوشی اپل ۷ دور از ذهن نیست ، چراکه از زمان ارایه آیفون 5 نیز شرکتهای مختلفی که تولید کننده لوازم جانبی برای اپل بودند چنین لوازم جانبی را ارایه داده بودند .

باید بگوییم که این تکنولوژی در سال ۲۰۱۷ پا به محصولات آیفون خواهد گذاشت . فعلا بنا به اخبار منتشر شده این ویژگی در آیفون ۷ راهی نخواهد داشت .

 

شارژ بی سیم و وایرلس آیفون ۷ اپل

 

  •  تعبیه اسپیکر دوم در گوشی اپل نسل بعد : 

با توجه به این موضوع که جک 3.5 میلی متری هدفون از آیفون 7 حذف شده است این گمانه زنی قوت بیشتری گرفته است که اپل برای گوشی جدید خود از 2 اسپیکر استفاده خواهد کرد . طبق نوشته تحلیلگران , بلین کورتیس و کریستوفر هملگام اپل در آیفون 7 یک تقویت کنند صدای ساخته شده توسط Cirrus Logic را به جای اسپیکر دوم تعبیه خواهد کرد .

 

اسپیکرهای آیفون جدید اپل

 

  • محافظ EMI چیست ؟

طی گزارش پایگاه کره ای ETNews اکثر قطعات آیفون جدید اپل از محافظ EMI استفاده خواهند کرد . طبق این گزارش قطعات اصلی آیفون مانند تراشه A10 , بلوتوث , WiFi , مودم سلولار و تراشه RF مجهز به محافظ EMI خواهند بود . از این محافظ ها برای کاهش تداخل امواج الکترومغناطیسی استفاده میشود . کاهش این امواج ارتباط مستقیم بر روی تاچ 3 بعدی گوشی میگذارد . بنابراین تاچ 3 بعدی بسیار بهتر عمل خواهد کرد . از ویژگی های دیگر استفاده از محافظ EMI متراکم شدن بیشتر قطعات درونی آیفون میباشد که این مزیت باطری بزرگتر گوشی اپل آیفون 7 را در پی خواهد داشت .

8 – سخت افزار آیفون 7 و آیفون 7 پلاس  :

  • قلب تپنده آیفون 7 تراشه A10 :

آیفون 7 با تراشه A10 عرضه خواهد شد . کلیه سی پی یو های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس طی قراردادی که بین شرکت اپل و شرکت TSMC  امضا شد بر عهده شرکت TSMC خواهد بود و شرکت سامسونگ از تولید این تراشه برای اپل و آیفون 7 به دلیل مشکلاتی که برای آیفون های  قبلی به وجود می آمد حذف شد . مسئله ای که باعث برتری شرکت TSMC نسبت به شرکت سامسونگ شد تکنولوژی ساخت 10 نانومتری است . تراشه 10 نانومتری کوچکتر , قدرتمندتر و بسیار کارآمدتر خواهد بود . این بدان معناست که اپل قادر به تولید آیفونی با ضخامت کمتر و باطری بیشتر خواهد بود .

 

آیفون ۷ اپل

 

9 – ضد آب بودن آیفون 7 اپل :

 همان طور که در مطلب بالا اشاره شد اپل از صفحه نمایش ضد آب برای آیفون جدید استفاده خواهد کرد . اما برای قطعات داخلی از تکنولوژی SiP بهره خواهد برد . این تکنولوژی پیش تر در اپل واچ به کار گرفته شده بود . با استفاده از این تکنولوژی آیفون در مقابل آب و گردوغبار به طور کامل محافظت و مقاوم خواهد شد . استفاده از دکمه لمسی به جای دکمه فشاری هوم ، کمک شایانی به این جریان کرده است .

 

آیفون ضد آب اپل

 

10 – قیمت آیفون 7 اپل چند خواهد بود ؟

همانطور که می دانید شرکت اپل سالهاست که سیاست قیمت گذاری یکنواختی را برای محصولاتش در پیش گرفته است که شاید یکی از دلایل امنیت سرمایه گذاری بسیاری از تجار نیز همین ثبات قیمتها از سوی این کمپانی می باشد .

هر ساله محصول جدید اپل با قیمت محصول فعلی روانه بازار می شود و محصول قدیمی با کاهش قیمت معمولا ۱۰۰ دلاری به فروش خود ادامه می دهد . این بدین معناست که به احتمال بسیار زیاد قیمت آیفون ۷ با همه امکانات جدیدی که برای آن در نظر گرفته شده است برابر قیمت فعلی آیفون 6 است . البته ذکر این نکته خالی از لطفا نیست که برای رسیدن به قیمت اثبات شده آن می بایستی چند ماهی از فروش و ارایه این محصول سپری شود تا قیمتها در بازار از حالت بازاری سیاه که البته این مورد فقط در ایران نیست خارج شود .

چند طرح مفهومی برای آیفون 7 اپل :

از آنجا که شرکت اپل یکی از محبوبترین کمپانیهای بزرگ دنیا می باشد – طراحان و گرافیستهای زیادی برای محصولات این شرکت کانسپت و یا طرح مفهومی ارایه می دهند .

در انتها چند طرح مفهومی از طراحان معروف را به همراه تصویر و ویدیو برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم .

 

{media id=468,layout=blog}
{media id=442,layout=blog}
{media id=429,layout=blog}
{media id=407,layout=blog}

چنانچه با مطالعه این مطلب در حال حاضر قصد خرید آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس را دارید ، می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید .

نظر شما راحع به نسل بعدی آیفون چیست ؟؟

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373