لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انتظار معرفی چه محصولاتی را در ۲ فروردین از اپل داریم ؟

انتظار معرفی چه محصولاتی را در ۲ فروردین از اپل داریم ؟

معرفی محصولات رویداد ۲ فروردین از سمت شرکت اپل : 

همام طور که در اخبار گذشته بیان شده بود شرکت اپل در فاصله کمتر از 48 ساعت , یعنی در تاریخ 2 فروردین 1395 رویدادی را برگزار خواهد کرد و در آن شروع به معرفی محصولات جدیدش خواهد کرد . اپل طبق سنت گذشته هیچ خبری را پیش از روز برگزاری رویداد به خبرگزاری ها اعلام نکرده است اما شایعات و شواهد زیادی از محصولات جدید به لطف شرکت های تولید کننده قطعات آیفون به بیرون درز پیدا کرده است . حال با هم به بررسی این موضوع که اپل در رویداد ۲ فروردین چه محصولاتی را ارایه خواهد کرد میپردازم : 

 

رویداد 2 فروردین - اپل

 

آیفون 4 اینچی اپل : آیفون SE : 

بالاخره اپل در مقابل مشتریان قدیمی اش کوتاه آمد و مجددا گوشی خوش دست و خوش فرم 4 اینچی را تولید کرد . بی شک مهم ترین و بی نظیرترین محصولی که در رویداد 2 فروردین از سمت اپل معرفی خواهد شد آیفون 4 اینچی یا همان آیفون SE خواهد بود . آخرین ورژن گوشی های خوش دست 4 اینچی اپل , گوشی آیفون 5S بود که 2 سال پیش توسط اپل معرفی شد . در رویداد 2 فروردین انتظار معرفی گوشی 4 اینچی که ملقب به آیفون SE میباشد را داریم . در مورد سخت افزار این گوشی باید بگویم که دقیقا سخت افزار آیفون 6S بر روی این گوشی 4 اینچی جدید اپل یا همان آیفون SE پیاده سازی شده است . دوربین 12 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 4K , قابلیت گرفتن عکس به صورت Live Photo , صفحه لمسی 3D , حافظه 2 گیگ رم و چیپ قدرتمند A9 را در کنار حس خوب گوشی 4 اینچی معرفی خواهد شد . پرچم دار گوشی های 4 اینچی اپل در راه است . 

حال شما را به دیدن کلیپ لو رفته از فروش آیفون SE دعوت میکنم :

{media id=672,layout=blog}

 

آیپد پرو 9.7 اینچی : 

خبر و محصول بسیار جذابی برای طراحان و قلم به دستان از سمت اپل در راه است . بسیاری از کارشناسان ارایه آیپد 9.7 اینچی با نام آیپد پرو را یک ترفند فروش و تبلیغات از سمت اپل میدانند زیرا معتقدند که این آیپد جدید باید مثل گذشته با نام آیپد ایر ۳ معرفی شود اما به نظر میرسد نام آیپد پرو 9.7 اینچی که مجهز به صفحه نمایش 4K میباشد واقعا شایسته این تبلت جدید اپل میباشد . چیپست A9X در کنار فلش LED و حافظه رم 2 گیگابایتی و همچنین پشتیبانی از Apple Pencil بسیار شگفت انگیز خواهد بود . این سخت افزار قوی را واقعا نباید ملقب به آیپد پرو 9.7 کرد ؟

 

رویداد 2 فروردین - اپل

 

بندهای جدید اپل واچ :‌

در ابتدا گمانه زنی ها و پیش بینی های زیادی از ارایه اپل واچ 2 از سمت اپل در رویداد 2 فروردین میشد اما به نظر میرسد که اپل قصد ارایه اپل واچ 2 را ندارد و فقط به معرفی چند بند برای گجت پوشیدنی و به شدت دوست داشتنی اش بسنده خواهد کرد . بندهای اپل واچ قابلیت های زیادی دارند . اخیرا شرکت AliveCore بندی را برای اپل واچ طراحی کرده است که این بند توانایی تشخیص حمله قلبی را دارد . حال باید ببینیم که اپل هم از این ویژگی های شگفت انگیز و کارآمد در یندهای اپل واچ استفاده خواهد کرد تا این گجت فاصله اش را از سایر رقبا باز هم بیشتر کند ؟ اپل اعلام کرده است که شرکای جدیدش را برای همکاری در تولید لوازم جانبی اپل معرفی خواهد کرد .

 

رویداد 2 فروردین - اپل

 

iOS 9.3 :

اپل تا کنون 7 نسخه از آی او اس 9.3 را به صورت آزمایشی در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است و قطعا در رویداد در پیش رو از این نسخه از سیستم عامل آیفون هایش پرده برداری خواهد کرد . ویژگی Night Shift بالاخره بر روی آیفون ها بصورت عمومی عرضه شد .  

در انتها شما را به دیدن ویدیویی زیر دعوت میکنم :

{media id=697,layout=blog}

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373