لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا آیمک 2017 با طراحی جدید و تاچ بار عرضه خواهد شد؟

آیا آیمک 2017 با طراحی جدید و تاچ بار عرضه خواهد شد؟

اپل: آیمک: تاچ بار:

در این روزها، صحبت‌های زیادی درباره آیفون و آیپد و حتی مک بوک داشته ایم، اما بد نیست خبری را به آیمک نیز اختصاص دهیم. درحال حاضر، حدود چند سالی می‌شود که اپل، آیمک را بروزرسانی خاصی نکرده و تنها به ارتقای رزولوشن صفحه و شاید پردازنده بسنده کرده باشد، اما شاید اپل درسال جدید، به فکر عرضه آیمکی تازه با تاچ بار باشد.
 
طراحی آیمک اپل در سال 2012 به شکل عمده ای تغییر یافت و پس از آن تقریبا ثابت و بدون تغییر ماند. حال براساس صحبت‌ها و فعالیت‌های اپل درطی ماه، انتظار داریم که آیمک جدید نسبت به قبل، باریک تر باشد، حاشیه نمایشگر کمتری داشته باشد و البته به رنگ جذاب خاکستری فضایی هم مجهز شود. از لحاظ سخت افزاری، آیمک اپل به احتمال فراوان به پردازنده نسل هفتم اینتل و حداکثر 32 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد که برای چنین سیستمی مناسب به نظر می‌رسد. اما آیمک اپل بدون کیبورد و موس اپل تکمیل نمی‌شود؛ اپل چندی پیش موس خود را با ویژگی‌های جدید بروز کرد اما خبری از تغییرات کیبورد نبود؛ حال انتظار می‌رود که اپل از ویژگی تاچ بار که در مک بوک پرو استفاده شد در این کیبوردها نیز استفاده کند. البته احتمال این موضوع چندان زیاد نیست؛ چراکه تاچ بار، ویژگی اصلی مک بوک پروهای اپل برای این برهه زمانی هستند و شاید اپل بخواهد آن‌ها را در انحصار مک بوک‌ها (حداقل تا یک سالگی این محصول) قرار دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420