لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل درحال آزمایش ویژگی تشخیص چهره کاربر و اثر انگشت دو مرحله‌ای برای آیفون 8 است

اپل درحال آزمایش ویژگی تشخیص چهره کاربر و اثر انگشت دو مرحله‌ای برای آیفون 8 است

اپل: آیفون 8:

شایعات زیادی درباره آیفون 8 منتشر شده که شاید دیگر نیازی به اشاره کردن به آن‌ها هم نباشد، اما اگر به دنبال اطلاعات تازه‌ای درباره آیفون 8 هستید، بد نیست بدانید که به گفته تحلیلگر مسائل اپل یعنی KGI، اپل به شدت در حال افزودن ویژگی‌های امنیتی به آیفون 8 است که یکی از آن‌ها، سنسور اثر انگشت دو مرحله‌ای و دیگری، تشخیص چهره کاربر خواهد بود.
 
همانطور که پیش از این گفتیم، اپل اخیرا اعلام کرد که این شرکت به شدت به دنبال فناوری هوش مصنوعی است و حتی اطلاعاتی جزئی از آن را در اختیارمان قرار داد. براساس گزارش‌ها، اهالی کوپرتینو سیستمی را خلق کرده اند که قادر است نوعی چهره کامپیوتری را از کاربر تهیه کرده و آن را با صورت وی به صورت کاملا دقیق تطابق دهد. پیش از این دقیقا نمی‌دانستیم که این ویژگی‌ در چه محصولی استفاده خواهد شد، اما به گفته KGI، احتمالا شاهد این ویژگی در آیفون 8 باشیم. به این سبب، کاربران کافیست که بدون نیاز به اثر انگشت و تنها با چهره شان، قفل دستگاه را باز کنند که ویژگی جالبی به شمار می‌رود. نکته جالب اینجاست که KGI ادعا می‌کند که این ویژگی درآینده جایگزین سیستم اثر انگشت آیفون خواهد شد چراکه به نظر می‌رسد که سیستم اثر انگشت ادغام شده با صفحه نمایش بدون حاشیه هنوز به کیفیت مطلوب اپل نرسیده است. درنهایت گفته شده است که در صورت ایجاد مشکلات فنی، اپل این دو سیستم را به صورت دو مرحله‌ای ادغام خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420