لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدرن وارفیر ۳ ریمستر نخواهد شد

مدرن وارفیر ۳ ریمستر نخواهد شد

اکتیویژن ناشر مجموعه کال آف دیوتی خبر انتشار نسخه ریمستر Modern Warfare 3را تکذیب کرده و گفته که گزارش‌های مربوط به ریمستر این بازی مربوط به سال 2011 کذب است.

اکتیویژن در سال 2020 نسخه بازسازی شده Modern Warfare 2 را منتشر کرد، به همین دلیل شایعاتی مبنی بر انجام بازسازی برای بازی Modern Warfare 3 گسترش یافت. گزارش دیگری اعلام کرده بود که نسخه ریمستر بازی احتمالا اوایل تابستان امسال منتشر خواهد شد.

سال گذشته خبر ساخت نسخه ریمستر این بازی، طرفداران این مجموعه را بسیار هیجان‌زده کرد. یکی از کاربران معروف یوتیوب که افشاگر اطلاعات مرتبط با کال آف دیوتی است طی انتشار پستی در کانال یوتیوب خود توسعه Call of Duty: Modern Warfare 3 را به اطلاع کاربران رسانید. همچنین قرار بوده نسخه ریمستر فقط شامل بخش تک نفره و داستانی بازی و حذف قسمت‌های مولتی پلیر باشد.

Modern Warfare 3 توسط اینفینیتی وارد توسعه یافته و در پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و PC قابل اجرا بود، ضمن اینکه Treyarch به نسخه Wii رسیدگی می‌کرد. همچنین نسخه Nintendo DS منتشر شد.

اکتیویژن بازی کال آف دیوتی را بر سه پایه پشتیبانی می‌کند که شامل Call of Duty: Warzone، Call of Duty: Mobile و نسخه‌های برتر سالیانه است.

اکتیویژن اخیرا از ایجاد یک استودیوی جدید برای ساختن دومین بازی کال آف دیوتی خبر داده است. سری اصلی این بازی توسط شرکت توسعه دهنده اسلج همر گیمز منتشر می‌شود و احتمالا در جریان جنگ جهانی دوم اتفاق افتاده است.

کاراکتر اصلی بازی Modern Warfare 3 فرد روسی به نام یوری Yuri است که به تیم کاپیتان پرایس و Soap می‌پیوندد تا یک شورشی روس به نام ماکاروف را از پای درآورد. در مرحله پایانی این داستان که در ساختمانی شبیه به برج العرب دبی رخ می‌دهد، کاپیتان پرایس می‌تواند در نهایت ماکاروف را بکشد.

این بازی ویدیویی در سبک تیراندازی اول شخص بوده که از مجموعه بازی کال آف دیوتی است و توسط شرکت اینفینیتی وارد و اسلج همر گیمز ساخته شده و توسط اکتیویژن بلیزارد منتشر شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420