لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

۴۴ درصد کاربران آیفون تمایل به آپگرید آیفون ۱۳ دارند

۴۴ درصد کاربران آیفون تمایل به آپگرید آیفون ۱۳ دارند

آیفون ۱۳ یا آنچه با عنوان آیفون ۱۲ اس نیز شناخته شده است، احتمالا تا یک ماه دیگر آماده عرضه به بازار می‌شود و حالا نظرسنجی اخیر مشخص کرده که بیش از ۴۴ درصد از کاربران آیفون، تمایل به آپگرید به آیفون ۱۳ دارند.

بر اساس نظرسنجی موسسه SellCell نزدیک به ۴۴ درصد از کاربران در صورت صحت داشتن شایعات سرشناسی که در مورد آیفون ۱۳ منتشر شده، تمایل به خرید این محصول خواهند داشت.

در این نظرسنجی همچنین مشخص شده که ۳۸.۲ درصد از کاربران تمایل به خرید آیفون ۱۳ با سایز ۶.۱ اینچ را دارند و ۳۰.۸ درصد از کاربران نیز تمایل به خرید آیفون ۱۳ با سایز ۶.۷ اینچ خواهند داشت. در این میان، ۲۴ درصد کاربران تمایل به خرید آیفون ۱۳ پرو با سایز ۶.۱ اینچ دارند.

جالب اینجا است که این نظرسنجی نشان داده که همانند سال گذشته تمایل برای خرید نسخه مینی بسیار کم است و آیفون ۱۳ مینی در مجموع نزدیک به هست درصد از کاربران را به خود جلب کرده است.

این نظرسنجی البته عنوان کرده که کاربران به این شرط اقدام به خرید آیفون‌های جدید می‌کنند که قابلیت‌هایی نظیر نمایشگر ۱۲۰ هرتز در این محصول آماده ارائه باشد.

برخی از کاربران نیز اعلام کرده‌اند که همراه با این تلفن‌ هوشمند تمایل به خرید اپل واچ سری ۷ هم دارند. نزدیک به ۸۷.۱ درصد از افرادی که آیفون ۱۳ را خریداری می‌کنند تمایل به خرید اپل واچ سری ۷ نیز خواهند داشت. در این میان، اپل ممکن است در جریان رویداد یاد شده تصمیم به رونمایی از ایرپاد ۳ نیز داشته باشد که این محصول نیز با توجه ۷۲.۲ درصدی کاربران مواجه شده است.

اپل در جریان رویدادی که تا یک ماه دیگر برگزار می‌کند از محصولات جدید خود رونمایی می‌کند. این محصولات به احتمال زیاد مربوط به دستگاه‌های همراه شرکت اپل خواهند بود و اپل آیفون ۱۳، اپل واچ سری ۷ و ایرپاد ۳ را در جریان این رویداد آماده رونمایی و عرضه به بازار خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420