لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پارالل دسکتاپ ۱۷ اجرای ویندوز ۱۱ روی مک M1 را بهبود می‌دهد

پارالل دسکتاپ ۱۷ اجرای ویندوز ۱۱ روی مک M1 را بهبود می‌دهد

کمپانی پارالل به تازگی اعلام کرده که تصمیم دارد تا پشتیبانی از برخی از سیستم‌عامل‌ها را در کامپیوترهای جدید M1 بهبود دهد. بر اساس ادعای این کمپانی پارالل دسکتاپ ۱۷ اجرای ویندوز ۱۱ روی مک M1 را بهبود می‌دهد.

پارالل ۱۶ از همین حالا پشتیبانی از ویندوز را در کامپیوترهای M1 بهبود داده و اجرای برخی از نرم افزارها را امکان پذیر کرده است. با این حال این شرکت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک پشتیبانی از مجموعه گسترده‌تری از سیستم‌عامل‌ها را به کامپیوترهای مک بیاورد.

پارالل دسکتاپ برای اولین بار پشتیبانی از کروم او اس را به مک M1 می‌آورد. از طرف دیگر کاربران به زودی خواهند توانست ویندوز ۱۱ را در کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده‌های سری M شرکت اپل نصب کنند. این نسخه قرار است امکان اجرای سیستم‌عامل‌های جدید را به صورت اختصاصی روی مک او اس مانتری داشته باشد و کاربرانی که اقدام به آپدیت دستگاه خود نکرده‌اند از امکان نصب این سیستم عامل محروم خواهند ماند.

استفاده از معماری ARM در حال حاضر برخی از محدودیت‌ها را برای کاربران ایجاد کرده است، با این حال قرار است به زودی نرم افزارهای مختلف همراه با بهبود‌های کاربردی برای کاربران آماده عرضه شوند.

گفتنی است که نسخه‌ جدید منتشر شده، امکان اجرای نسخه‌های قدیمی ویندوز که برای پردازنده‌های ARM توسعه داده نشده‌اند را نخواهند داشت. به عنوان مثال کاربران با استفاده از پارالل دسکتاپ امکان اجرای ویندوز XP یا ۷ و ۸ را ندارند و نمی‌توانند این نسخه‌ها را روی دستگاه‌های دارای پردازنده M1 یا سری جدید آن اجرا کنند. با این حال کاربران به صورت بهینه و کاربردی می‌توانند به صورت بهینه و کاربردی اقدام به استفاده از سیستم عامل‌های جدید نظیر ویندوز ۱۰ و ۱۱ روی دستگاه‌های خود کنند. دلیل پشتیبانی از این سیستم عامل‌ها نیز این است که این نسخه‌ها برای اجرا روی پردازنده‌های ARM بهینه‌سازی شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420