لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی کنترل در اپیک گیمز استور رایگان شد

بازی کنترل در اپیک گیمز استور رایگان شد

اپیک گیمز از روز پنج‌شنبه دو بازی را به مدت یک هفته رایگان کرده و آن‌ را در اختیار کاربران قرار داده است. یکی از این دو عنوان، بازی کنترل است که با استقبال بسیاری از کاربران مواجه شده است.

بازی کنترل تا به امروز در کنسول‌های نسل نهم و کامپیوترهای شخصی استقبال زیادی داشته است و یکی از بازی‌های تحسین شده به حساب میاید. قیمت این بازی در حالت عادی ۳۰ دلار برای کامپیوترهای شخصی است که حالا به صورت رایگان در اپیک گیمز قابل دریافت و دانلود است. برای دریافت این بازی کافی است به صفحه Control در اپیک گیمز استور مراجعه کرده و این بازی را دریافت کنید. گفتنی است که کاربران می‌توانند برای ساخت اکانت اپیک گیمز ابتدا آی‌پی کامپیوتر خود را به کشور آمریکا تغییر داده و پس از آن اقدام به دانلود و نصب بازی‌های رایگان کنند.

بازی کنترل به دلیل گیم‌پلی اکشن و ماجراجویانه و داستان علمی‌تخیلی خود جذابیت بسیار زیادی پیدا کرده است و به همین دلیل شرکت Remedy Entertainment به عنوان توسعه‌دهنده اصلی آن با بسیاری از عرضه کنندگان پلتفرم‌های بازی همکاری کرده است تا آن را برای تمامی کاربران ارائه دهد. کنترل علاوه بر کنسول‌های نسل نهم و کامپیوترها در سرویس‌های استریم بازی نظیر استادیا و آمازون لونا نیز قابل اجرا است.

کاربران برای دریافت این بازی تا روز پنج‌شنبه 27 خرداد ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند و پس از آن این بازی با همان قیمت ۳۰ دلار آماده عرضه خواهد شد.

بازی دیگری که این هفته و مشخصاً تا پنج‌شنبه رایگان شده Genshin Impact است که یک بازی RPG اکشن است که ظاهری شبیه به انیمه‌ دارد و روی موتور یونیتی توسعه داده شده است.

گفتنی است که اپیک گیمز از پنج‌شنبه این هفته بازی‌ّای جدیدی را جایگزین این دو عنوان می‌کند و عناوین دیگری را به صورت رایگان ارائه خواهد داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373