لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت تشخیص سقوط اپل واچ جان یک نفر را نجات داد

قابلیت تشخیص سقوط اپل واچ جان یک نفر را نجات داد

تا به امروز گزارش‌های زیادی در مورد اینکه اپل واچ چگونه می‌تواند جان افراد را نجات دهد، منتشر شده است. مواردی مثل قابلیت تشخیص سقوط توسط اپل واچ و یا هشدار وضعیت حاد قلبی از جمله مواردی است که جان بسیاری از افراد را نجات داده است.

اخیرا مردی در لانگ آیلند نیویورک، قابلیت تشخیص سقوط توسط اپل واچ خود را عامل نجات قطعی بعد از یک سقوط جدی معرفی کرده است.

بنابر یک گزارش محلی از هفته نامه آمریکایی People در ماه گذشته، براندون اشنایدر 25 ساله متخصص فروش تحهیزات ورزشی Peloton، بعد از چند روز تحمل درد شدید شکم مجبور شد به همراه پدرش به بیمارستان مراجعه کند. او بعد از چند دقیقه در حالی که در دسشویی بیمارستان بود، هوشیاری خود را از دست داده و به زمین افتاد.

از آنجا که اشنایدر همواره برای گردش و مسافرت یا پیاده رویاپل واچ خود را همراه دارد، در همین زمان اپل واچ احتمال افتادن او را تشخیص داده و فورا به پدرش که در همان نزدیکی بود، هشدار داده و او را فورا تحت مراقبت پزشکی قرار دادند.

بنابر گزارش خبرگزاری ABC، سی تی اسکن اشنایدر، شکستگی جمجمه به همراه هماتوم‌های تهدید کننده را نشان داده و به همین دلیل او بلافاصله تحت عمل جراحی مغز قرار گرفت. او اکنون می‌گوید که انتظار می‌رود به طور کامل بهبود یابد و این را مدیون کمک اپل واچ می‌داند.

لازم به ذکر است که قابلیت تشخیص سقوط اپل واچ در سری 4 معرفی شد، در این حالت اگر کاربر به پیام‌های هپتیک پس از سقوط طی 45 ثانیه پاسخی ندهد، اپل واچ پیامی به نزدیکان او ارسال می‌کند و با خدمات اورژانس تماس می‌گیرد.

جالب است بدانید که با تنظیم اپل واچ برای اولین بار، قابلیت تشخیص سقوط به طور خودکار فعال نمی‌شود و بهتر است به طور دستی آن را تنظیم کرد.

در صورتی که اپل واچ سقوط شدیدی را تشخیص دهد شروع به ارائه حالت هپتیک کرده، زنگ خطر را به صدا درآورده و هشدارهای مربوط را نمایش می‌دهد. اگر اپل واچ طی تقریبا یک دقیقه پس از تشخیص حالت سقوط حرکتی یا پاسخی دریافت نکند، فورا با اورژانس تماس می‌گیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420