لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مهندس‌های اپل نسبت به روند توسعه اپل تی وی بدبین هستند

مهندس‌های اپل نسبت به روند توسعه اپل تی وی بدبین هستند

طبق یک گزارش جدید از بلومبرگ، استراتژی اپل برای توسعه محصولات سخت افزاری مربوط به خانه‌های هوشمند به خصوص اپل تی وی با مشکلات و ضعف‌های بزرگ واجه شده و به دلیل فقدان یک چشم انداز منسجم، مهندسین این شرکت نسبت به خط تولید این محصولات بدبین هستند.

مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ در جدیدترین خبرنامه هفتگی خود با عنوان «Power On» می‌گویدکه مهندسین اپل نگرانی خود را نسبت به استراتژی سخت افزاری اپل برای محصولات هوشمندسازی خانه از جمله اپل تی وی ابراز کرده‌اند.

علیرغم مزایای آشکار اپل تی وی برای کاربران اپل، گورمن معتقد است در بازاری که توسط جایگزین‌های ارزان قیمتی مثل آمازون و روکو مغلوب شده، این ستاپ‌باکس شکست خورده به نظر می‌رسد.

او می‌گوید اگر اپل می خواهد در بازار رقابتی محصولات اتاق نشیمن ماندنی باشد، باید قیمت این محصول خود را ارزان‌تر کند یا قابلیت‌های بیشتری به آن را همراه آن در اختیار کاربران بگذارد.

این گزارش می‌گوید که اپل امسال یک نسخه تکراری از اپل تی وی را همراه یک کنترل از راه دور سیری بازطراحی شده ارائه کرد و از طرف دیگر به شکلی کاملا منفعل تولید هوم پاد را متوقف کرده است. همچنین بنابر شایعات، اپل در حال توسعه یک محصول ترکیبی از هوم پاد و اپل تی وی است که دارای یک نمایشگر داخلی و دوربین فیس تایم است.

همان طور که مهندسین اپل به گورمن گفته‌اند، به دلیل استراتژی ضعیف سخت افزاری برای محصولات اتاق نشیمن و عدم خوش‌بینی در داخل شرکت نسبت به این موضوع، احتمالا تولید این محصول به این زودی نخواهد بود.

گورمن اشاره کرد به اینکه رابط کاربری نرم افزار اپل تی وی بیشترین بازطراحی را در میان محصولات اپل داشته، در حالی که هنوز نتوانسته جای پای محکمی برای خود در این بازار پیدا کند، ضمن اینکه عرضه دستگاه ترکیبی هوم پاد و اپل تی وی احتمالا تا سال 2023 طول خواهد کشید.

به نظر گرومن بعید است که اوضاع خوب پیش برود و احتمالا اپل تی وی هم به قفسه سایر محصولات اتاق نشیمن اپل مثل iPod HiFi و هوم پاد گران قیمت می‌پیوندد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420