سازنده بازی Halo 3 به تازگی اعلام کرده که برخی از صداهایاستفاده شده در این بازی با استفاده از خورد کردن ایکس باکس با چکش به دست آمده است.
Martin O’Donnell یکی از افراد سازنده این بازی، اعلام کرده که در سال 2007 که روند توسعه Halo 3 آغاز شد، برخی از موسیقیها و ویدیوها با استفاده از خورد کردن ایکس باکس با چکش ساخته شدهاند. تیم توسعه و صدابرداری برای ساخت موسیقی متن و افک ها ایکس باکسها را با چکش خورد کردند و صدای آن را برای استفاده در بازی ضبط کردند.
این صداها همگی برای افکت دادن به صحنههای قدم برداشتن، خورد شدن موارد مختلف و دیگر رویدادهای بازی در نظر گرفته شدند.
جالب اینجا است که مجموعه بازی Halo از جمله محصولات انحصاری مایکروسافت برای ایکس باکس است و مایکروسافت برای افزایش فروش کنسول ایکس باکس اقدام به فروش انحصاری مجموعه بازیهای Halo کرده بود. با این حال این بازی در دل خود صداها و افکتهایی را دارد که از خورد کردن کنسول توسعه داده شده توسط مایکروسافت با چکش ساخته شدهاند.
اتفاق جالبتر اینکه بسیاری از یوتیوبرها و افراد فعال در شبکههای اجتماعی به منظور جلب توجه بیشتر اقدام به خورد کردن دستگاههای الکترونیکی نظیر ایکس باکس میکنند تا صدا و ظاهر آنها را با دیگر به اشتراک بگذارند. این در حالی است که بازی کنان سری بازیهای Halo بدون آنکه بدانند این صداها را در طول اجرای بازی شنیده بودند.