لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیرعامل فولکس واگن: از رقابت با ماشین اپل بیم ندارم

مدیرعامل فولکس واگن: از رقابت با ماشین اپل بیم ندارم

 مدیرعامل شرکت خودرو سازی فولکس واگن به تازگی اعلام کرده که از تولید و ارائه ماشین اپل و ورود این شرکت به صنعت خودرو سازی نگران نبوده و ترسی ندارد.

شایعات گسترده‌ای در مورد ماشین خودران اپل تحت پروژه‌ای مرموز با عنوان تیتان منتشر شده است. شاید این شایعات در حد حدس و گمان باشند، ولی این موضوع تائید کننده این است که اپل از سال 2014 به بعد روی ماشین اختصاصی و فناوری خودران کار می‌کند. گمانه زنی‌ها به‌قدری زیاد شده که رقبای اصلی ماشین اپل این پروژه را تهدید بزرگی برای کل صنعت ماشین سازی می‌دانند.

بنابر گزارش‌های منتشر شده توسط خبرگزاری رویترز Herbert Diess مدیر عامل کارخانه ماشین سازی فولکس واگن گفته که از چشم انداز ماشین اپل نمی‌ترسد؛ زیرا به نظر او «اپل نمی‌تواند یک شبه از صنعت 2000 میلیارد دلاری ماشین پیشی بگیرد.»

طبق معمول اپل اطلاعاتی از پروژه مرموز خود با عنوان تایتان ارائه نداده است، ولی بنابر نظر مدیر عامل فولکس واگن، این شایعات و گزارش‌ها منطقی به نظر می‌رسند. او همچنین اظهار کرده که اپل در فناوری باتری، نرم افزار و طراحی قدرت خاصی دارد و به راحتی از همه مهارت‌های خود برای ساختن چنین ماشینی استفاده می‌کند.

نکته حائز اهمیت این است که یک سال قبل از تولید آیفون در سال 2006، مدیر عامل شرکت آمریکایی Palm که یکی از پیشرو‌های تولید گوشی هوشمند بود، با اشاره به پروژه تولید آیفون توسط اپل گفت که اپل در این صنعت پیشرفتی نخواهد داشت. با این وجود آیفون بازار گوشی‌های هوشمند را تسخیر کرد که در نهایت منجر به درآمد 65 میلیارد دلاری در یک بازه سه ماهه شد.

فولکس واگن کارخانه ماشین سازی بسیار مطرح و قدرتمندی در اروپایی است که محصولاتش در سرتاسر دنیا محبوبیت دارد. این شرکت تسلط چشمگیری در این صنعت دارد و حالا مدیر عامل اجرایی آن گفته که نگران ایجاد اخلال در تسلط فولس واگن در صنعت ماشین سازی از طرف اپل نیست. هر چند که مدیر فولکس مهارت و تخصص اپل در ارائه فناوری مورد نیاز برای ساخت ماشین را انکار نمی‌کند، با این حال همچنان بر این باور است که اپلیک شبه در این صنعت تغییری به وجود نمی‌آورد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت