لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اینترنت 5G به زودی آماده عرضه می‌شود

اینترنت 5G به زودی آماده عرضه می‌شود

آماده سازی بستر‌های مناسب برای عرضه نسل پنج ارتباطات همراه و اینترنت 5G به مراحل پایانی رسیده است و قرار است از سال 2019 روند توسعه آن در سراسر جهان شروع شود.

در این میان دو اپراتور همراه آمریکایی به تازگی تصمیم گرفته‌اند تا به منظور بهبود کیفیت خدمات ارائه شده، با یک دیگر ادغام شوند. دو شرکت Sprint و T-Mobile به تازگی اعلام کرده‌اند که به توافقی جدید در این زمینه رسیده‌اند تا بتوانند «بهترین اینترنت 5G جهان» را به کاربران خود ارائه دهند.

در صورت به حقیقت پیوستن این مسئله، تعداد اپراتورهای بزرگ تلفن همراه در آمریکا به سه شرکت کاهش پیدا می‌کند. این مسئله توسط John Legere مدیر عامل اجرایی T-Mobile نیز تائید شده است. وی ضمن تائید این مسئله، اعلام کرده که تصمیم برای ادغام دو شرکت، به منظور ساخت یک کمپانی موفق‌تر در «عصر اینترنت 5G» گرفته شده است. بر همین اساس، T-Mobile هر سهم واحد خود را به ازای 9.75 سهم Sprint مبادله کرده است. Deutsche Telekom نیز به عنوان کمپانی مادر T-Mobile چهل و دو درصد از کمپانی جدید را در اختیار خواهد داشت.

خبرها در مورد عرضه سیستم ارتباطی نسل پنجم از سال 2017 شروع شد. در آن زمان بسیاری از شرکت‌ها تصمیم گرفتند تا بسترهای مناسب برای راه اندازی این سرویس را بررسی کنند. در این میان، برخی از شنیده‌ها حاکی از آن بودند که شرکت اپل در مقر تازه تأسیس خود، تجهیزات مورد نیاز برای ارتباط همراه نسل پنجم را فراهم کرده است تا امکان عرضه این سیستم ارتباطی را در دستگاه‌های آینده نظیر آیفون‌ها و آیپدها بررسی کند.

بر همین اساس، اپل از همین حالا امکان تولید دستگاه‌های خود با اینترنت 5G را بررسی کرده است و پیش بینی می‌شود که آیفون‌ها و آیپدهای عرضه شده در سال 2019 به جای تراشه‌های مودم LTE، از نسل جدید سیستم ارتباطی استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420