لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رعایت اصول بهداشت در زمان استفاده از آیفون و لپ تاپ

رعایت اصول بهداشت در زمان استفاده از آیفون و لپ تاپ

رعایت بهداشت در زمان استفاده از آیفون و لپ تاپ یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید به صورت روزمره به آن‌ها توجه خاصی کنید.

این مسئله در کنار شیوع بیماری‌های مسری نظیر ویروس کرونا به خودی خود از اهمیت خاصی برخوردار است و افراد باید در زمان استفاده از دستگاه‌های هوشمند نظیر آیفون و لپ تاپ‌ها مسائل بهداشت را رعایت کنند.

این موارد برای هر یک از دستگاه‌ها مختلف هستند و باید حتماً به این مسائل در شرایط خاص توجه داشت. در ادامه این مطلب موارد مربوط به رعایت بهداشت در زمان استفاده از دستگاه‌های مختلف را بررسی خواهیم کرد.

آیفون و گوشی‌های هوشمند خود را حتماً تمیز کنید

تلفن‌های هوشمند امروزه به بخشی جدا نشدنی از زندگی ما تبدیل شده‌اند. این دستگاه‌های کوچک همه جا همراه ما هستند و در هر شرایطی مجبور هستیم تا از آن‌ها استفاده کنیم. همین مسئله باعث می‌شود تا آیفون و دیگر تلفن‌های هوشمند جایگاه خوبی برای انتقال میکروب‌ها، باکتری‌ها و حتی ویروس‌ها باشند.

در مکان‌های عمومی به‌راحتی دست خود را به سطوح مختلف می‌زنید و مجبور هستید تا از آیفون‌ها نیز استفاده کنید که این مسئله تا حدودی نیاز به رعایت اصول بهداشت دارد. پس از اینکه وارد خانه می‌شوید و دست خود را می‌شویید، حتماً اقدام به تمیز کردن آیفون‌ها و گوشی‌های هوشمند خود کنید.

برای تمیز کردن آیفون کافی است از یک دستمال بدون پرز به همراه الکل رقیق شده با آب استفاده کنید. توجه داشته باشید که پس از پاک کردن آیفون، دوباره دست‌های خود را بشویید. 

آیپد و مک را نیز تمیز کنید

اگر از مک بوک یا آیپد در محیط بیرون استفاده می‌کنید یا آن را به افراد دیگری برای استفاده می‌دهید؛ حتماً آن‌ها را نیز به همان روش توضیح داده شده برای آیفون پاک کنید.

به یاد داشته باشید که ماوس، ترکپد و کیبورد مهم‌ترین بخش‌هایی است که دست با آن‌ها تماس دارد و این مسئله باعث می‌شود تا این بخش‌ها نیاز به توجه بیشتری داشته باشد. 

ایرپاد را به هیچ وجه با کسی به اشتراک نگذارید

 ایرپاد یک وسیله کاملاً شخصی است؛ این ابزارها داخل گوش قرار می‌گیرد و به همین خاطر استفاده اشتراکی از آن‌ها به‌راحتی باعث انتقال بیماری می‌شود. به هیچ وجه این محصولات را با کسی به اشتراک نگذارید.

اگر ایرپاد روی زمین افتاد یا با دست آلوده آن‌ها را لمس کردید، از الکل رقیق شده با آب و دستمال بدون پرز برای پاک سازی سطح آن استفاده کنید.

همچنین مطالعه کنید: آموزش صحیح تمیز کردن ایرپاد

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373