لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رویترز: ماشین اپل در سال 2024 رسماً عرضه می‌شود

رویترز: ماشین اپل در سال 2024 رسماً عرضه می‌شود

روز گذشته گزارش‌هایی در مورد تلاش برای تولید ماشین اپل و رونمایی از آن در سال 2022 منتشرشده بود و حالا در گزارش امروز رویترز آمده است که این محصول در سال 2024 رسماً عرضه خواهد شد.

طبق گزارش جدیدی که توسط خبرگزاری رویترز منتشرشده، اپل قصد دارد ماشین خودران خود را در سال 2024 تولید کند.

اپل از سال 2014 در حال کار کردن روی پروژه طراحی و تولید ماشین بوده و به نظر می‌رسد تلاش‌های این شرکت می‌توانست به توسعه نرم افزار مستقل برای خودران سازی ماشین تبدیل شود؛ اما بعد از چند تغییر در سیستم مدیریت و استخدام، سرانجام اپل در این زمینه پیشرفت‌های قابل توجهی داشت و حالا احساس می‌کند که می‌تواند ماشینی برای مصرف کنندگان تولید کند.

گزارش دیگری از یک منبع ناشناس گفته که شرکت در حال طراحی باتری جدیدی برای این اتومبیل خودران است که قابلیت کاهش اساسی در هزینه ساخت و افزایش برد خودرو را دارد. شرکت اپل در حال طراحی یک باتری تک سلولی است که به جای باتری چند سلولی با پوشش محافظ گسترده در یک باتری تک سلولی کوچک و به صورت فشرده قرار خواهد گرفت و به همین دلیل ظرفیت باتری افزایش یافته است.

با این طراحی، اپل مواد فعال‌تری را در باتری قرار داده و برد ماشین را افزایش می‌دهد. همچنین اپل در حال بررسی مواد شیمیایی تعبیه شده در باتری با عنوان LFP یا فسفات آهن لیتیوم است که احتمال گرم شدن آن کمتر بوده و از سایر باتری‌های لیتیوم ایمن‌تر است.

قابل ذکر است در ماشین اپل از سنسورهای LiDAR برای اسکن فاصله‌های متفاوت استفاده می‌شود و برخی از آن‌ها در واحدهای داخلی توسعه liDAR در اپل تولید می‌شوند.

اپل قبلاً با صنعت خودروسازی بین‌المللی Magna درباره تولید ماشین خود صحبت کرده بود ولی به دلیل نامشخص بودن اهداف اپل این تعاملات ناتمام ماند. اپل برای اتمام مذاکره و بستن قرارداد باید متعهد به فروش زیاد در حدود 100 هزار ماشین در یک سال ‌شود.

گفتنی است که به دلیل بحران ناشی از همه گیری جهانی می‌تواند تولید ماشین را به سال 2025 یا حتی بالاتر موکول کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373