لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تب خصوصی کروم در iOS از این پس با فیس و تاچ آیدی باز می‌شود

تب خصوصی کروم در iOS از این پس با فیس و تاچ آیدی باز می‌شود

 آپدیت اخیر مرورگر کروم که برای آیفون‌ها ارائه شده، سطح امنیت این مرورگر را افزایش می‌دهد. بر این اساس تب خصوصی Incognito در کروم iOS با فیس آیدی و تاچ آیدی باز می‌شود.

از ماه نوامبر 2020 یک وقفه طولانی در آپدیت مرورگر کروم در iOS رخ داد و حالا گوگل نسخه‌های بتای کروم را ارائه داده و روشی برای قفل کردن تب خصوصی Incognito برای آیفون‌ها از طریق فیس آیدی و تاچ آیدی را مورد آزمایش قرار داده است.

کاربران می‌توانند تب Incognito را در کروم قفل کرده، به‌طوری که هنگام سوئیچ کردن میان تب‌ها از دسترس خارج شود و تا وقتی که کاربر از فیس آیدی یا تاچ آیدی استفاده نکند، تب‌های ناشناس باز نخواهند شد. گوگل اشاره می‌کند که برای انجام چند کار بین اپلیکیشن‌ها این روش موجب افزودن امنیت بیشتر می‌شود.

وقتی شخص دیگری از آیفون یا آیپد کاربر برای جستجوی جدید استفاده می‌کند این روش بسیار سودمند خواهد بود. فرض کنید که تب دیگری برای انجام کار خود باز کرده‌اید و بعد از اتمام کار می‌خواهد آن را کامل ببندد. حال قابلیت قفل کردن تب خصوصی Incognito در کروم مشابه یک ویژگی در اپلیکیشن اصلی Google Search برای شما کار خواهد کرد و برای تائید برگشتن کاربر بعد از 15 دقیقه از سیستم احراز هویت بیومتریک استفاده می‌کند.

مشابه همین ویژگی در Google Drive نیز ارائه شده که هر بار اپلیکیشن ذخیره سازی ابری فایل باز شود، نیاز به تائید با اثر انگشت یا چهره وجود خواهد داشت، اما گزینه‌ای در این اپلیکیشن وجود دارد که تائید اعتبار را تا 10 ثانیه، 1 یا 10 دقیقه هنگام انجام چند وظیفه به تأخیر می‌اندازد که این موضوع توسط کاربر قابل تنظیم خواهد بود.

باوجود اینکه در یادداشت‌های انتشار ذکر شده این ویژگی برای تمام کاربران بتا قابل دسترسی نیست، وقتی کاربر مرورگر کروم را می‌بندد در تب‌های Settings > Privacy > Lock Incognito قابل کنترل وجود خواهد داشت.

گفتنی است که گوگل احتمالاً این قابلیت را به‌زودی و به‌صورت عمومی آماده عرضه خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420