لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ یک پرونده قتل سه ساله را حل کرد

اپل واچ یک پرونده قتل سه ساله را حل کرد

گزارش‌های منتشر شده از خبرگزاری‌های کشور انگلستان حاکی از آن است که ساعت هوشمند اپل واچ توانسته یک پرونده قتل که سه سال پیش باز شده را حل کند.

بر اساس گزارش Birmingham News پلیس در بررسی‌های خود از یک پرونده قتل و با بررسی داده‌های جمع آوری شده از طریق اپل واچ، تلفن‌های هوشمند آیفون و اپلیکیشن Health اقدام بر حل کردن ماجرا و پیدا کردن قاتل کرده است.

فردی به نام Jeff West متهم بود که در سال ۲۰۱۸ اقدام به قتل همسر خود کرده است. بر اساس شواهد موجود او با استفاده از یک بطری اقدام به وارد کردن ضربه به سر همسر خود کرده که در نهایت باعث مرگ او شده است؛

اما پس از انتشار اطلاعات مربوط به بررسی پرونده و بازجویی او ادعای بی‌گناهی کرد و اعلام کرد که در روز مرگ همسرش در ساعت ۱۰:۳۰ شب در تخت خواب رفته و تا ساعت ۵:۱۵ صبح خواب بوده است.

در این میان پلیس موفق شده تا با جمع آوری اطلاعات مربوط به اپلیکیشن Health و اپل واچ متهم و مقنول، این پرونده را حل کند. اطلاعات جمع آوری شده از متهم نشان می‌دهد که او در بازه زمانی ۱۱:۳۰ تا ۱۱:۱۰ شب نزدیک به ۱۸ قدم برداشته است و او این کار را در زمان انجام داده که اپل واچ روی دست او بوده است.

علاوه بر این تلفن هوشمند مقتول نیز نشان دهنده فعالیت‌هایی در ساعت ۱۰ و ۵۴ دقیقه شب بوده که با ادعای متهم سازگاری ندارد و همین موضوع باعث شده تا اپلیکیشن ردیابی سلامت شرکت اپل در کنار اپل واچ بتواند یکی از پرونده‌های قتل در کشور انگلستان را حل کند.

تا پیش از این گزارش‌های زیادی در مورد نجات دادن جان انسان‌ها توسط اپل واچ و دیگر سرویس‌های سلامتی شرکت اپل منتشر شده بود که با واکنش‌های زیادی همراه شد؛ اما این اولین و نادرترین پرونده‌ای است که توسط اپل واچ حل می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373