لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

درآمد اپلیکیشن‌های مخرب از اپ استور بیش از 2 میلیون دلار است

درآمد اپلیکیشن‌های مخرب از اپ استور بیش از 2 میلیون دلار است

گزارش‌های منتشر شده توسط توسعه دهندگان فعال در اپ استور نشان می‌دهد که بسیاری از اپلیکیشن‌های مخرب با ارائه اطلاعات جعلی اقدام به درآمدزایی از طریق راه‌های غیرمعمول می‌کنند که میزان درآمدزایی آن‌ها بیش از 2 میلیون دلار است.

توسعه دهندگانی نظیر Kosta Eleftheriou طی گزارش‌های متعدد در توییتر و مصاحبه با خبرگزاری The Verge اعلام کرده‌اند که بسیاری از توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های مخرب با ارائه اطلاعات جعلی در اپ استور توانسته‌اند سیستم امنیتی اخیر سیستم عامل آی او اس را دور بزنند و برچسب‌های حریم خصوصی را با اطلاعات غیرواقعی پر کند و همچنان به فعالیت مخرب خود در اپ استور ادامه ‌دهند.

بسیاری از این اپلیکیشن‌های مخرب از طریق گول زدن کاربران برای ارائه یک صفحه پرداخت جعلی اقدام به دریافت هزینه می‌کنند. بر اساس گفته‌های توسعه دهنده یادشده، اپلیکیشن‌های مخرب اقدام به ساخت یک صفحه پرداخت برای آنلاک کردن قابلیت‌های ویژه می‌کنند که ظاهر آن شباهت زیادی به صفحات پرداخت رسمی شرکت اپل دارد و می‌توان آن را از طریق گیفت کارت یا کارت‌های اعتباری فرایند پرداخت را در آن‌ها انجام داد. کاربران پس از پرداخت هزینه متوجه می‌شوند که اپلیکیشن عملاً هیچ کاربرد مشخصی ندارد و صرفاً اطلاعات درج شده در مورد کارایی آن در اپ استور جعلی بوده است. برآوردهای انجام شده نشان داده که این اپلیکیشن‌های مخرب در اپ استور تا به امروز بیش از 2 میلیون دلار درآمد داشته‌اند و توانسته‌اند کاربران مختلف را برای پرداخت هزینه‌های بی‌دلیل گول بزنند.

اطلاعات مربوط به این گزارش علاوه بر مصاحبه‌های مختلف وب سایت خبری از طریق توییتر Kosta Eleftheriou منتشر شده است که نشان دهنده مخرب بودن بسیاری از اپلیکیشن‌های غیرواقعی در اپ استور است. با این حال شرکت اپل به عنوان توسعه‌دهنده اصلی پلتفرم آی او اس هیچ اقدامی برای جلوگیری از این اپلیکیشن‌های مخرب انجام نداده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420